Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
emellen skrev:Här är en länk till en bild på trådarna, orkade inte förminska bilderna så att de fick plats här...Jag har sett några men aldrig sådant... visa anna eller scharlott eller vem det var du köpte den av.
http://pyretstyret.wordpress.com/files/ ... g_5773.jpg
katha skrev:I augusti kommer nya färger från ellevill....plus jade spring och jade candy
Zara Terracotta och Jade Fog.
katha skrev:Jaha, så har man blivit ägare till både en zara lavendel och jade mild på en och samma vecka..WOW!!!!
katha skrev:Jaha, så har man blivit ägare till både en zara lavendel och jade mild på en och samma vecka..
jembe skrev:Nu har jag fått hem min niike och den är så mkt finare än vad jag hade hoppats!Jag säljer ju Ellevills sjalar så jag är partisk i frågan. Men jag har även följt alla Zaratrådar här innan jag började sälja själv och jag vet att många tvättar och stryker innan första användningen. Själv har jag ännu inte tvättat min Zara Forest och den är hur mysig som helst efter ett halvårs användning. Och så finns det ju en hel massa knyttips här på forumet.....Lycka till!
Men detta är min första vävda sjal, hur gör man, slänger i tvättmaskinen det första man gör eller?
Lite besviken på instruktionerna bara, bara hur man knyter mage mot mage och det är ju typ det enda jag redan kan, står inget om tvätt o skötsel vad jag kan se heller.
jembe skrev:Nu har jag fått hem min niike och den är så mkt finare än vad jag hade hoppats!Jag brukar tvätta i 40 grader, hängtorka tills den nästan är torr och sedan stryka
Men detta är min första vävda sjal, hur gör man, slänger i tvättmaskinen det första man gör eller?
Lite besviken på instruktionerna bara, bara hur man knyter mage mot mage och det är ju typ det enda jag redan kan, står inget om tvätt o skötsel vad jag kan se heller.
sanna73 skrev:Stryka på vilken värme? (Jag stryker aldrig några kläder faktisktjembe skrev:Nu har jag fått hem min niike och den är så mkt finare än vad jag hade hoppats!Jag brukar tvätta i 40 grader, hängtorka tills den nästan är torr och sedan stryka
Lite besviken på instruktionerna bara, bara hur man knyter mage mot mage och det är ju typ det enda jag redan kan, står inget om tvätt o skötsel vad jag kan se heller.![]()
Knytinstruktioner tycker jag finns många bra både på youtube, här på forumet och på edenbaby.se
jembe skrev:Jag stryker på bomull (tre prickar har jag för mig)sanna73 skrev:Stryka på vilken värme? (Jag stryker aldrig några kläder faktisktjembe skrev:Nu har jag fått hem min niike och den är så mkt finare än vad jag hade hoppats!Jag brukar tvätta i 40 grader, hängtorka tills den nästan är torr och sedan stryka
Lite besviken på instruktionerna bara, bara hur man knyter mage mot mage och det är ju typ det enda jag redan kan, står inget om tvätt o skötsel vad jag kan se heller.![]()
Knytinstruktioner tycker jag finns många bra både på youtube, här på forumet och på edenbaby.seBrukar ha som filosofi att det rätar ut sig av sig självt)
Ska man undvika sköljmedel? Ta lite tvättmedel eller inte?
Kan man tumla på låg värme, eller ska det undvikas? Tänker om den blir mjukare då, men jag vill inte krympa den onödigt mkt!
Hittar inte skötselråd på ellevills egen sida heller, lite konstigt kan jag tycka, men skötsel kanske är självklart för alla andra.
sanna73 skrev:hängtorka tills den nästan är torr och sedan strykaJag brukar följa tvättrådet på sjalen och köra på låg centrifugering och stryka på två prickar. Jag stryker textilier kanske ett par gånger per år utöver sjalarna, men med en vävd sjal tycker jag att det gör väldigt stor skillnad. De blir mjukare, lenare och mer följsamma. Zara är en så fantastiskt bra sjal, tycker jag, så det är bara att gratulera till ditt val!!!
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?