Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Aurian
:shock: Jag missade totalt att Looma hade trikåsjal... Och ändå stod jag vid deras monter och lånade ut Vilja en stund i fredags 8)
Användarens profilbild
Av maimiti
Helena skrev:Jag har en del t-shirts med några procent elastan tror jag det heter. Men det är väl något annat än modal? Efter många tvättar när t-shirtsen blivit slitna, så sticker det ut fula små trådar i t-shirtsen.
Men det kan ju vara t-shirts av dålig kvalitet. Och det kanske är något som bara händer med elastan? Det är väl ingen risk at det blir så med modal också?
Nej, elastan är ett syntetmaterial som är elastiskt.

Modal gör inte tyget elastiskt men det blir mjukare och får ett snyggare fall. Används tydligen oftast i gardintyger.
Användarens profilbild
Av April
Jättefin ny sjal! Roligt att ni tagit fram en ny sjal Ulla-Maija :-D

Kram
Användarens profilbild
Av Mia
ÅH så spännande!!! Grattis!
Användarens profilbild
Av Bina
Jahaja... hmm en hemlig sjal till kanske? Vad tror du om det Ulla? :roll: :wink: Näe kanske ser det dumt ut att gå omkring med dockor fastknutna på mig...

Grattis till nya sjal-lanseringen och lycka till!
Användarens profilbild
Av AnKa
Jättefin var den, SINO :!:

Ruskigt sugen på ny bebbe (och sjal förståss :D ) blev jag ju när jag såg de små i den.
Men jag får nog nöja mig med att låna någon bebbe och sniffa lite på :D

Kul att ni kommit med en ny sjal. Vad blir nästa steg? En ABC-sele kanske (jag bokar en krustistel redan nu :mrgreen:)
Användarens profilbild
Av Anso
AnKa skrev:J

Kul att ni kommit med en ny sjal. Vad blir nästa steg? En ABC-sele kanske (jag bokar en krustistel redan nu :mrgreen:)
Det vore nåt det!! Tänk att göra den med olika färger på fram/baksidan!! :D :D Sicken kanon ABC-sele det skulle bli. Svårt men ack så skoj att göra färgkombinationerna bara....
Användarens profilbild
Av AnKa
Anso skrev:
AnKa skrev:J

Det vore nåt det!! Tänk att göra den med olika färger på fram/baksidan!! :D :D Sicken kanon ABC-sele det skulle bli. Svårt men ack så skoj att göra färgkombinationerna bara....
Jo jag tänkte oxå på det. Hade svårt att somna igår kväll och han göra upp en hel liten kollektion :D Tänk er bara Krustistel på ena sidan och Skogsäv på andra :mrgreen: eller Kråkbär med Loomamärket mitt på. Snyggt och stilrent *drömmer*
Användarens profilbild
Av Anso
AnKa skrev:
Jo jag tänkte oxå på det. Hade svårt att somna igår kväll och han göra upp en hel liten kollektion :D Tänk er bara Krustistel på ena sidan och Skogsäv på andra :mrgreen: eller Kråkbär med Loomamärket mitt på. Snyggt och stilrent *drömmer*
Så, du ligger också och gör nya kollektioner åt sjaltillverkare på nätterna? :D
Användarens profilbild
Av AnKa
Anso skrev:
AnKa skrev:
Så, du ligger också och gör nya kollektioner åt sjaltillverkare på nätterna? :D
Ja, det är väl helt normalt Bild..... ?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?