Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sabe
Helena skrev:Går det att ha manducan på magen och sedan liksom skjutsa över den på ryggen? Men det kanske hon inte heller gillar.
Det har jag provat tyckte själv att det verkade smidigt men det var inte populärt då. Ska prova igen som sagt var jag hoppas att hon ska bli mer medgörlig nu :)
Användarens profilbild
Av sabe
zero.sara skrev:Jag knyter med långsjalen men fick aldrig till det med MeiTaien ( har inte provat på länge nu, så det kanske funkar nu) Så det beror väl lite på vad man är van vid. Du kan få låna en långsjal och prova att knyta hemma i lugn och ro.

Det går ju att bära med ringsjalen på ryggen också :)
Tack vad snällt :) Tror ändå att jag ska prova med det jag har i första hand.

Jo jag vet att ringsjal funkar på ryggen också men känns lite som missar lite av det som är poängen med att bära rygg för mig, men för att vänja henne ska jag prova lite då och då att skjuta henne bakåt :)
Användarens profilbild
Av sabe
Nu har vi lyckats :) Panik skrik först, men hon tystnade rättså snabbt när jag började gå. Tror att hon tyckte att det var ganska mysigt ändå :) Blev ledsen igen när vi skulle ta ner henne.

I hastigheten hamnade hon lite långt ner. Maken var med och dokumneterade allt så jag ska lägga ut bildbevisen snart ;)
Användarens profilbild
Av Lydia
Sara Berlekom skrev:Nu har vi lyckats :) Panik skrik först, men hon tystnade rättså snabbt när jag började gå. Tror att hon tyckte att det var ganska mysigt ändå :) Blev ledsen igen när vi skulle ta ner henne.

I hastigheten hamnade hon lite långt ner. Maken var med och dokumneterade allt så jag ska lägga ut bildbevisen snart ;)
Prova "ryggsäckknytning" (jag gör med tibetanavslut), så kan man sätta dem riktigt högt upp= de ser bra= nöjda!
Användarens profilbild
Av sabe
Lydia skrev:
Sara Berlekom skrev:Nu har vi lyckats :) Panik skrik först, men hon tystnade rättså snabbt när jag började gå. Tror att hon tyckte att det var ganska mysigt ändå :) Blev ledsen igen när vi skulle ta ner henne.

Prova "ryggsäckknytning" (jag gör med tibetanavslut), så kan man sätta dem riktigt högt upp= de ser bra= nöjda!
Nej jag har ju bara Manducan men jag ska se över och dra åt spännena lite till nästa gång och se till att den hamnar högre upp :) Tibetanavslut funkar inte på Mei Tai heller va?
Användarens profilbild
Av Lydia
Sara Berlekom skrev:
Lydia skrev:

Nej jag har ju bara Manducan men jag ska se över och dra åt spännena lite till nästa gång och se till att den hamnar högre upp :) Tibetanavslut funkar inte på Mei Tai heller va?
Det är nog lättare med mei taien än med manducan att få "knytningen" högt upp. Tibetanavslut är inget måste ;)
Användarens profilbild
Av zero.sara

:vågen: Hoppas det går lättare nästa gång.
Jag tycker det är lättare att spänna med de långa remarna på axelbanden när J sitter på ryggen. Då går det bra att spänna medan jag går :wink:
Användarens profilbild
Av zingo
:vågen: :vågen: Kul att de funka tillslut!
Användarens profilbild
Av zero.sara
Toppen :vågen:
Användarens profilbild
Av lisusanne
Tror också att det kan vara klokt att göra ett litet uppehåll och sedan prova igen. En "avledande manöver" så hon glömmer att hon inte tyckte om det.
Användarens profilbild
Av sabe
lisusanne skrev:Tror också att det kan vara klokt att göra ett litet uppehåll och sedan prova igen. En "avledande manöver" så hon glömmer att hon inte tyckte om det.
Nu går det jättebra hon skriker inte alls längre utan blir glad direkt snart kan jag nog sluta ta med vagnen när jag går och handlar :D Tack för alla tips och goda råd. Det var en bra idé att vänta några dagar också en bra idé att gå ut och gå och se sig omkring :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?