Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sacha42
pillalilla skrev:
sacha42 skrev:
pillalilla skrev:De är underbara... Tror ni som har klämt på dem att de funkar till en spädis? Vår bebbe kommer i slutet av maj och jag skulle gärna ha en under sommaren. Fanny började jag bära först när hon var 3-4 mån och då i vävd så jag har inga erfarenheter av spädisar och sjal.
funkar bra till bebis :D
Tack, precis vad jag ville höra... Hur kunde du gissa det? :lol:
:lol: ja undra 8)
Användarens profilbild
Av bellisbella
sacha42 skrev:
bellisbella skrev:Åh, måste bara skriva; jag fick "lov" av maken igår att beställa en! :D Han blev övertygad direkt när han läste att den var tunn, han gillar inte att lillen blir så varm o svettig i Moby Wrapen :roll: Förövrigt så klagar han jämnt på att jag klär på barnen för mycket, det gör jag inte, ibland har han bara body i sjalen...
Ska bara försöka bestämam vilken färg, maken blev förtjust i den bruna, visst den var fin... men Moby Wrapen är brun, vagnen är brun, overallen (som han visserligen håller på att växa ur) är brun. Den randiga tyckte jag var fin, någon som sett en bärbild av den???
jag skulle kunna ta en om du väntar :lol:
JA! gör det så jag får se :app:
Användarens profilbild
Av bellisbella
Vi har just kikat igen, det blir nog en Haumea! jipii vad fin, o jag köper den för gammelfarmors presentpengar, hon ville ge något som används lite mer än kläder han växer ur på några veckor (eller snabbare...)
Användarens profilbild
Av sacha42
bellisbella skrev:Vi har just kikat igen, det blir nog en Haumea! jipii vad fin, o jag köper den för gammelfarmors presentpengar, hon ville ge något som används lite mer än kläder han växer ur på några veckor (eller snabbare...)
mmmm den är fiin, kul då får vi se en actionbild på den :D
Användarens profilbild
Av bellisbella
Jag beställde den, skyndade mig innan jag hann ändra mig! :roll: är så velig o brukar bli snål :oops:

Förresten en kompis barn ska till Bali snart, hon undrade om hon skulle be dom köpa nått, tror ni det finns billiga sjalar eller så de kan köpa?
Användarens profilbild
Av laiqua
Jag beställde för nån dag sen en Gaia :heart: som jag hoppas kommer fram imorrn så jag kan ta med utomlands över påsk...

Jag hoppas också kunna hitta fina sjaltyger, inte i Bali, men i Vietnam. Fast jag har ingen aning, har aldrig vart där (än) 8)

If you’re an avid Monopoly Go player, you kn[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?