Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sanna73
sacha42 skrev:
thanisa skrev:Nu är den här, ska bara ta mig ner till posten så att jag kan få se om den är lika härlig i verkligheten. Tänk att man kan vaa så glad över att ett tygstycke ligger och väntar på en på postens hyllor.
åhhh bilder snabbt!!! :eld:
:eld: :iagree: :eld:
Användarens profilbild
Av Veronica
thanisa skrev:Nu är den här, ska bara ta mig ner till posten så att jag kan få se om den är lika härlig i verkligheten. Tänk att man kan vaa så glad över att ett tygstycke ligger och väntar på en på postens hyllor.
Åh vad spännande! Jag väntar också på bilder. :D
Användarens profilbild
Av thanisa
sacha42 skrev:
Det kommer, måste först göra mellanmål åt dottern och sen så hoppas jag att hon kan vara fotograf annars dröjer det tills imorgon innan ni kan få bilder.

Förresten Sacha vågar du inte svara på hur många sjalar du har haft, har undrat lite om vem som kommer ha innehaft flest sjalar i tråden http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewtopic.php?t=47053
Användarens profilbild
Av sacha42
thanisa skrev:
sacha42 skrev:
Det kommer, måste först göra mellanmål åt dottern och sen så hoppas jag att hon kan vara fotograf annars dröjer det tills imorgon innan ni kan få bilder.

Förresten Sacha vågar du inte svara på hur många sjalar du har haft, har undrat lite om vem som kommer ha innehaft flest sjalar i tråden http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewtopic.php?t=47053
haha grejen är att jag aldrig räknat dem :lol:

kanske ska sättamig ner och fundera över hur många de är då jag får en lugn stund över :roll: 8)
Användarens profilbild
Av smurfis
thanisa skrev:
sacha42 skrev:

Jag vill oxå se bild! Tyckte livebilderna såg läckra ut! :shock: Jag är en person som annars nästan bara gillar svart.. :roll:
Användarens profilbild
Av thanisa
Så ny finns det bilder också, inte det bästa men det får bli fler bilder senare, http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewt ... 729#527729 Den är i varje fall mycket mjuk och gosig, tror den kommer bli otroligt härlig efter tvättning och strykning den är redan nu otroligt mjuk så jag är helt klart nöjd med den.
Användarens profilbild
Av thanisa
Dorislina skrev:Så nu är en sådan här skönhet på väg till Ljungby också. :twisted: :loving: :eld:
Helt rätt, låt sjal :twisted: ta över. Var beställde du den ifrån?
Användarens profilbild
Av thanisa
Nej, det blev ingen tull för min del. Tyckte det gick förhållandevis snabbt också. Då jag inte visste hur man skulle göra en internationell överföring så var jag nere på banken under tisdagen och fick lite instruktioner men gjorde den hemma över nätet istället. Det stod att det kunde ta ett antal dagar. På fredagen fick jag mail om att de skickat sjalen och på tisdagen var den här. Hoppas du har lika tur och slipper tullen. Då momsen räknades bort då vi inte bor i Norge, så sjönk ju priset man betalade en hel del. Tror du sjalbarn har tömt det norska lagret på kanelblå-indios nu?

Lycka till med tullen. Du har gjort ett bra val. :D :D
Användarens profilbild
Av Lumlum
Vad går tullen på annars? Om man skulle ha otur, alltså?
Användarens profilbild
Av Lumlum
Dorislina skrev:LumLum: Vet inte hur mycket tullen kommer att gå på i detta fallet men när jag handlade ifrån Babyhawk till ett värde av 100 dollar fick jag betala 198:- i tull och avgifter. Då hade hon iofs skrivit ner värdet till 50 dollar. Räknade på tullverkets hemsida och då skulle tull och avgifter gå på si så där 300:- enligt deras räkneverkt. (Här hittar du om du vill räkna själv: http://www.tullverket.se/se/Privat/hand ... latorn.htm )
Ok, då vet jag. Tack! :)
Användarens profilbild
Av Bello
sanna73 skrev:Vill ha :love: :love: :love:

Maken skall ju vara bortrest i tre veckor. Kanske skall trösta mig i ensamheten genom att köpa denna :hmm:
:lol: he he... kan inte min gubbe också vara borta i 3 veckor !!!!!!!!
Användarens profilbild
Av Lumlum
Dorislina skrev: Skulle man skriva att mottagande bank betalar mottagande banks avgifter? :oops: )
Undrar samma sak... Hur gjorde ni?
Användarens profilbild
Av sanna73
Bello skrev:
sanna73 skrev:Vill ha :love: :love: :love:

Maken skall ju vara bortrest i tre veckor. Kanske skall trösta mig i ensamheten genom att köpa denna :hmm:
:lol: he he... kan inte min gubbe också vara borta i 3 veckor !!!!!!!!
Trösten blev en hoppe kapstad istället :love:. Hade mer användning för den. Den är underbar. Älskar den :heart:. Funderar på att sälja alla andra sjalarna och bara ha den (fast så kom jag på att jag behöver en kortare sjal också, och en ringsjal och en ljusare och en och en och en :oops:. Så det blir nog ingen storförsäljning :lol: )
Användarens profilbild
Av Lumlum
Dorislina skrev:
Lumlum skrev:
Dorislina skrev: Skulle man skriva att mottagande bank betalar mottagande banks avgifter? :oops: )
Jag skrev att mottagande bank fick betala sina avgifter....Hoppas det blev rätt, annars får dom väl kräva mig på dom pengarna. :roll:
Det valde jag också nu. Vi får hoppas att det blev rätt.

Och förlåt trådkapningen, jag valde ju inte den omtalade kobalt/zimt, utan föll för en annan... 8)
Användarens profilbild
Av sacha42
Lumlum skrev:
Dorislina skrev:
Lumlum skrev:
Jag skrev att mottagande bank fick betala sina avgifter....Hoppas det blev rätt, annars får dom väl kräva mig på dom pengarna. :roll:
Det valde jag också nu. Vi får hoppas att det blev rätt.

Och förlåt trådkapningen, jag valde ju inte den omtalade kobalt/zimt, utan föll för en annan... 8)
nyfiken som jag är undrar jag vad du valde :mitvit:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?