Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
 tihi,
  tihi, 
 ) och sonen kommer att  vara över fyra månader och väga minst 8 kg när vi byter sjal. Är 4,2 lagom eller kan jag ha en ännu kortare? Jag vill ha så lite extratyg som möjligt på denna.
) och sonen kommer att  vara över fyra månader och väga minst 8 kg när vi byter sjal. Är 4,2 lagom eller kan jag ha en ännu kortare? Jag vill ha så lite extratyg som möjligt på denna. Han är alltså INTE pytteliten - jag trodde (men det är kanske fel) att omslutna knytningar främst var för små bebisar och att man gick över till andra knytningar sen?
  Han är alltså INTE pytteliten - jag trodde (men det är kanske fel) att omslutna knytningar främst var för små bebisar och att man gick över till andra knytningar sen?
 ., Omsluten knytningar gör man nog en hel del första året. Sen vet jag inte hur mycket mer man gör det. Kanske någon med lite större barn vet?
., Omsluten knytningar gör man nog en hel del första året. Sen vet jag inte hur mycket mer man gör det. Kanske någon med lite större barn vet?Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?