Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sabe
Lakritspipan skrev:
sabe skrev:Är Granit ett dåligt val? Hittade en annons med några sådana sjalar på blocket. Priset ligger ju lågt 70 kr så om det funkar några månader kan det ju ändå vara värt det eller?
För 70:- så är det definitivt värt att testa, har tyvärr inte hört något om de sjalarna.
När jag kollar på gamla omdömen i forumet så är väl folk inte så där jätte positiva :) men som sagt var 70 kr är ju inte mycket pengar och kan man ha den i några månader så är det nog värt det.
Av lex
Jag hade en granit till min första o trivdes jättebra! Nu är det den enda trikå jag testat, så vem vet vad jag säger sen :)
Men jag använde den flitigt, mest på mage, men även rygg, då i en knytning jag inte sett någon annan använda där jag tvinnade sjalen lätt, sedan under hennes armar, runt mina armar o sedan låsta under hennes ben om ni förstår? Till det räckte den i alla fall!

Kan tillägga att både jag o en väninna med ganska rejäla barn använt granit tills våra barn var ca 9 månader. Men det är nog inte at rekommendera om en har något att jämföra med :wink:

Lycka till!
Av Ponyo
MuuMs lillasyster köpte en granitsjal själv, lånade min Sino och MuuMs Moby. Jag tror att hon tyckte att granitsjalen var alldeles för sladdrig och tänjde ut sig direkt.
Men då hade hon lite att jämföra med.

If you’ve been diving into Helldivers 2 and […]

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?