Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av nennie81
Jättefina!!

Själv längtar jag tills det kommer en välanvänd (fast vårdad mycket ömt) och jättemjuk Timbuktu i 4,2 :lol: :loving:

Nån gång måste det ju komma ut en sån och då tjejer för ni se upp för då är den MIN :eld: :mrgreen:
Användarens profilbild
Av boosten
diddeldi skrev:panama kommer i maj :wink:
Men vet du om det kommer ÄNNU fler då också, eller vill du inte yppa det? :wink:
Bissa skrev:Fiffig ficka :tumsup:
Fast inte alls så bra om man som mig knyter med yttersta spetsen.. :roll: Då blir den ju bara alldeles för tjock! :cry:
Användarens profilbild
Av Buscilla
nennie81 skrev:Så här ser fickan ut!!
Smart!!!

Bild
Men då måste man ha en sjal som är lite längre, så att svansen alltid hänger en bid, eller? Verkar inte så praktiskt om man knyter längst ut i tyget. Fast det kanske man inte gör med en snedskuren sjal ändå...??? :blahblah: Annars är det ju jättesmart med ficka.
/Cecilia
Användarens profilbild
Av stumpkin
en stilla undran...kommer det vara ficka på alla nya nu då?(även på gamla modeller som vävs nu?!) eller bara på de nya färgerna? kommer man kunna välja detta och då även välja bort det?
Många frågor!!! :D
Användarens profilbild
Av Ester
ja vi behöver hela sjalen till att knyta med ju...vill inte ha nån ficka om man kan välja bort...
Av Aelia
Är det bara jag som INTE tyckte om nya färger alls? :roll: Inte på bild iaf, kanske om man ser den live sen.... :?
Användarens profilbild
Av diddeldi
sjalarna kom tyvärr inte idag :( . jag tror att det är posten som är dum för jag skulle fått flera leveranser idag men ingen kom :roll: . nu måste jag väääänta ända tills på måndag innan jag får titta på dem :roll:
boosten skrev:
diddeldi skrev:panama kommer i maj :wink:
Men vet du om det kommer ÄNNU fler då också, eller vill du inte yppa det? :wink:
inte vad jag har hört :wink: . men jag är inte helt säker, vi får väl se 8)
Användarens profilbild
Av Pyron
Såå många som gillade samma som jag då kommer det säkert en begagnad om några veckor. :wink: Eller hur sannas mamma. :hide:

Men oj vad dom är fina
Användarens profilbild
Av tinkerbell
Aelia skrev:Är det bara jag som INTE tyckte om nya färger alls? :roll: Inte på bild iaf, kanske om man ser den live sen.... :?
*räcker upp en hand*
Användarens profilbild
Av Lydia
Jag tyckte att Timbuktu var snyggare på den första bilden, än på IRL-bilden :oops: Och Toulouse var snyggare på IRL-bilden (men finns inte i 5,4 :shock: )
Av sjaltokan
Sara med 98+02+05 skrev::peace: La Paz :peace: :hellu: :love:
Om jag köper en i 5,4 köper du den av mig då om jag inte vill ha den... :floet2: :hide: 8)

Usch, tyckte den såg så himla fin ut.. och jag som just köpt en ny sjal, men man får väl se det som hyrköp.. eller hur ska man försvara ytterliggare en sjal?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?