Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Din mamma
skogsväsen skrev:
mari_tres skrev:
skogsväsen skrev:
Din mamma skrev:
mari_tres skrev:Då ska du ha den här... :wink:

Indio apricot/rubin, 70%Baumwolle/30%Seide
[img ]http://didymos.de/bilder/muster-gr/502.jpg[/img]
Tjusigt!
Det är absolut en sådan du behöver, jag har en som jobbat hårt nu i sommar som du kan få låna ett tag o se om det är något för dig. Den är 70 bred o alldeles perfekt :D
Om du hemst gärna vill låna ut den till nån så ska du inte behöva tjata :wink:
Jag lånar gärna ut den, vi flyttar så varje sak mindre är bra :wink: Men jag vill inte sälja den, jag gillar den o vill hemskt gärna att den återvänder, så det var inget köptvång med i utlåningen om Din mamma tolkade det så...
Din mamma skrev: Nej, men det kan jag inte ta emot, jag har inte råd att köpa just nu hur underbar den än är! Men tack för erbjudandet! :heart:
det som blir i pengar är väl frakten tillbaka..
Ah, du tänker så! mari_tres verkar angelägen, hon får stå före i kön tror jag 8)
Användarens profilbild
Av mari_tres
Din mamma skrev: Ah, du tänker så! mari_tres verkar angelägen, hon får stå före i kön tror jag 8)
Fast erbjudandet var ju riktat till dig ursprungligen :wink:
Användarens profilbild
Av Din mamma
mari_tres skrev:
Din mamma skrev: Ah, du tänker så! mari_tres verkar angelägen, hon får stå före i kön tror jag 8)
Inte vara blygsam nu. Jag har inte ens råd med frakt i nuläget
Användarens profilbild
Av skogsväsen
Din mamma skrev:
mari_tres skrev:
Det var ju du som var nyfiken på en indio. Jag kan stå för frakten till dig om du vill prova. Annars så kan jag bara svara på det som tråden handlade om först. Visst då så behöver du en indio!
Användarens profilbild
Av mica
Visserligen verkar ju många ålska sina indio.
Men jag vill hävda att det du BEHÖVER är en Didy i still med Julian, kanske i annan färg kommer inte ihåg vad den roströda heter, men den är så fin. Eller kanske en Gecko-Didy? Eller en Ellips-Didy.
Användarens profilbild
Av mari_tres
mica skrev:Visserligen verkar ju många ålska sina indio.
Men jag vill hävda att det du BEHÖVER är en Didy i still med Julian, kanske i annan färg kommer inte ihåg vad den roströda heter, men den är så fin. Eller kanske en Gecko-Didy? Eller en Ellips-Didy.
Eller både- ock :fnissa:
Indiosar är superhärliga men jag skulle inte vilja vara utan Ninon heller. Eller min nya favvo Laura :tumup: Eller gamle Simon, eller...

Den roströda heter Jacob och är jättefin, har haft en sån också :lol:
Användarens profilbild
Av Din mamma
skogsväsen skrev:
Din mamma skrev:
mari_tres skrev:
Det var ju du som var nyfiken på en indio. Jag kan stå för frakten till dig om du vill prova. Annars så kan jag bara svara på det som tråden handlade om först. Visst då så behöver du en indio!
Inte nu vara gullig, U makez a pregnant wuman cry! :wink:

Ja, visst då behöver jag det?

Ninon är för... snoppig. Ellipsen vette tusan, jag tycker mönstret är lite trist. De andra har jag inte kollat på, men det ska jag nog banne mig göra!
Av ing0065
mari_tres skrev:Då ska du ha den här... :wink:

Indio apricot/rubin, 70%Baumwolle/30%Seide
Bild
Dregel!!! :P
Användarens profilbild
Av mari_tres
Din mamma skrev:
Ninon är för... snoppig. Ellipsen vette tusan, jag tycker mönstret är lite trist. De andra har jag inte kollat på, men det ska jag nog banne mig göra!
:fnissa: snoppig, men skön :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?