Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Ullegulle78 skrev:
jelt skrev:Jag rekommenderar Otterdesign :lol:
Billig och underbar att bära i :loving:
Bra och snabb service!!! Älskar min ( maken vill också prova :roll: )
Länk...?
Låter spännande!

http://www.otterdesignoform.se/ På sidan 11 i butiken står det att hon håller på att sy nu. Finns inga till salu för tillfället.
Annika E skrev:
Ullegulle78 skrev:
jelt skrev:Jag rekommenderar Otterdesign :lol:
Billig och underbar att bära i :loving:
Bra och snabb service!!! Älskar min ( maken vill också prova :roll: )
Länk...?
Låter spännande!

http://www.otterdesignoform.se/ På sidan 11 i butiken står det att hon håller på att sy nu. Finns inga till salu för tillfället.
Ok. Tack för länken! :D
Den på bilden var ju läcker! :love:
Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
imsel skrev:
Emmamedhunden skrev:MT har vi burit mycket i nu på vintern, bra då overallen är på. På ryggen då. stadigt sitter han med och man slipper oroa sig att något halkar snett eller så. (om man inte är en hejare på ryggknyt då :wink: ) mindre tyg att hålla reda på och som släpar i snön. Du som sydde sån fin åkpåse kan ju sy en fin MT! Jag sydde enl knyttets modell, den blev lite lång i ryggen men man kan vika den ett varv nedtill medans barnet är litet. Satte axelbanden snett uppåt bara. Tror det var rakt ut åt sidorna eller rakt upp på beskrivningen. :hmm:

Själv vill jag verkligen bära i sjal, och MT är mest när jag inte får till det/ när pappan ska bära/ då barnet inte vill sjala.
Tycker sjal är snyggare och mer grejen liksom :lol:
Men snygga retrotyger kräfver att få blifva MT!
Det var inte jag som sydde åkpåsen, det var mamma :roll:
Hon har en MT åt min syster Katja77, men jag har för mig att den inte blev så jättebra.
Men jag köper nog helst en, bara jag vet vad man ska ha, och vad skillnaden på alla är..

Var det förresten du som gick med barn och man nångång på vintern tror jag på stan, med en grå/grön MT (tror det var en MT) maken (eller sambon, vad det nu är) bar barnet har jag för mig..
Om vi hade två hundar i släptåg var det vi! :D den största och den minsta polarhund du kan tänka dig, typ helan och halvan :lol: fast min MT är svart med lite blomslingor på, men har en brun gauze, och en beigegrå trikåsjal...
Användarens profilbild
Av imsel
Emmamedhunden skrev:
imsel skrev:
Emmamedhunden skrev:MT har vi burit mycket i nu på vintern, bra då overallen är på. På ryggen då. stadigt sitter han med och man slipper oroa sig att något halkar snett eller så. (om man inte är en hejare på ryggknyt då :wink: ) mindre tyg att hålla reda på och som släpar i snön. Du som sydde sån fin åkpåse kan ju sy en fin MT! Jag sydde enl knyttets modell, den blev lite lång i ryggen men man kan vika den ett varv nedtill medans barnet är litet. Satte axelbanden snett uppåt bara. Tror det var rakt ut åt sidorna eller rakt upp på beskrivningen. :hmm:

Själv vill jag verkligen bära i sjal, och MT är mest när jag inte får till det/ när pappan ska bära/ då barnet inte vill sjala.
Tycker sjal är snyggare och mer grejen liksom :lol:
Men snygga retrotyger kräfver att få blifva MT!
Det var inte jag som sydde åkpåsen, det var mamma :roll:
Hon har en MT åt min syster Katja77, men jag har för mig att den inte blev så jättebra.
Men jag köper nog helst en, bara jag vet vad man ska ha, och vad skillnaden på alla är..

Var det förresten du som gick med barn och man nångång på vintern tror jag på stan, med en grå/grön MT (tror det var en MT) maken (eller sambon, vad det nu är) bar barnet har jag för mig..
Om vi hade två hundar i släptåg var det vi! :D den största och den minsta polarhund du kan tänka dig, typ helan och halvan :lol: fast min MT är svart med lite blomslingor på, men har en brun gauze, och en beigegrå trikåsjal...
Hmm..minns inga hundar :hmm:
Men jag såg inte på nära håll. Tror jag åkte buss, och såg dom (er..) gå över gatan mot gallerian.
Fast är rätt säker på att det var nåt grått med grönt på (panel)¨, på ryggen. Men är inte heelt säker på att det var en mei tai.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?