Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
June skrev:Och här kommer äntligen en bild på nya sjalen.
mari_tres skrev:Me like!!Nästan i alla fall. Men nästa sjal jag köper _ska_ vara en ER![]()
Jinxlinda, nu måste vi ta tag i det här promto!!
June skrev:Nu sitter jag här och väntar på min ull Aare som beställdes i helgen. Vet inte hur länge jag orkar vänta, men jag har i alla fall kollat mailen flera gånger idag för att kolla om den skickats och det verkar den inte har gjort ännu.Åhh dom är underbara
JinxLinda skrev:Det låter ju bra. Var tvungen att maila och fråga om den skickats och den skickades igår så jag bör ha den imorgon.June skrev:Nu sitter jag här och väntar på min ull Aare som beställdes i helgen. Vet inte hur länge jag orkar vänta, men jag har i alla fall kollat mailen flera gånger idag för att kolla om den skickats och det verkar den inte har gjort ännu.Åhh dom är underbara![]()
June skrev:Förväntar mig massa bilder sen dåJinxLinda skrev:Det låter ju bra. Var tvungen att maila och fråga om den skickats och den skickades igår så jag bör ha den imorgon.June skrev:Nu sitter jag här och väntar på min ull Aare som beställdes i helgen. Vet inte hur länge jag orkar vänta, men jag har i alla fall kollat mailen flera gånger idag för att kolla om den skickats och det verkar den inte har gjort ännu.Åhh dom är underbara![]()
JinxLinda skrev:Det ska jag väl kunna ordna.June skrev:Förväntar mig massa bilder sen dåJinxLinda skrev:Det låter ju bra. Var tvungen att maila och fråga om den skickats och den skickades igår så jag bör ha den imorgon.June skrev:Nu sitter jag här och väntar på min ull Aare som beställdes i helgen. Vet inte hur länge jag orkar vänta, men jag har i alla fall kollat mailen flera gånger idag för att kolla om den skickats och det verkar den inte har gjort ännu.Åhh dom är underbara![]()
![]()
June skrev:JinxLinda skrev:Det ska jag väl kunna ordna.June skrev:Förväntar mig massa bilder sen dåJinxLinda skrev:Det låter ju bra. Var tvungen att maila och fråga om den skickats och den skickades igår så jag bör ha den imorgon.June skrev:Nu sitter jag här och väntar på min ull Aare som beställdes i helgen. Vet inte hur länge jag orkar vänta, men jag har i alla fall kollat mailen flera gånger idag för att kolla om den skickats och det verkar den inte har gjort ännu.Åhh dom är underbara![]()
![]()
JinxLinda skrev:Provknöt sjalen i fredags och igen idag och denna gång blev det lite bilder, men får lägga upp dem senare då vi ska fira minstingens ettårsdag nu.June skrev:JinxLinda skrev:Det ska jag väl kunna ordna.June skrev:Förväntar mig massa bilder sen dåJinxLinda skrev:Det låter ju bra. Var tvungen att maila och fråga om den skickats och den skickades igår så jag bör ha den imorgon.June skrev:Nu sitter jag här och väntar på min ull Aare som beställdes i helgen. Vet inte hur länge jag orkar vänta, men jag har i alla fall kollat mailen flera gånger idag för att kolla om den skickats och det verkar den inte har gjort ännu.Åhh dom är underbara![]()
![]()
Jättebra, då sätter jag mig o väntar då
JinxLinda skrev:June skrev:JinxLinda skrev:Det ska jag väl kunna ordna.June skrev:Förväntar mig massa bilder sen dåJinxLinda skrev:Det låter ju bra. Var tvungen att maila och fråga om den skickats och den skickades igår så jag bör ha den imorgon.June skrev:Nu sitter jag här och väntar på min ull Aare som beställdes i helgen. Vet inte hur länge jag orkar vänta, men jag har i alla fall kollat mailen flera gånger idag för att kolla om den skickats och det verkar den inte har gjort ännu.Åhh dom är underbara![]()
![]()
Jättebra, då sätter jag mig o väntar då
June skrev: En annan fråga; har du tvättat din och i så fall tvättade du i maskin?Nu har ju inte jag en ull Aare, men en ull Nino
sanna73 skrev:Jag har tvättat en ullsjal i maskin en gång, det gick inte braJune skrev: En annan fråga; har du tvättat din och i så fall tvättade du i maskin?Nu har ju inte jag en ull Aare, men en ull Nino![]()
Jag har tvättat den i maskin, på ullprogrammet med ulltvättmedel och sedan låtit den hängtorka. Har gått superbra
mari_tres skrev:sanna73 skrev:Jag har tvättat en ullsjal i maskin en gång, det gick inte braJune skrev: En annan fråga; har du tvättat din och i så fall tvättade du i maskin?Nu har ju inte jag en ull Aare, men en ull Nino![]()
Jag har tvättat den i maskin, på ullprogrammet med ulltvättmedel och sedan låtit den hängtorka. Har gått superbraså det gör jag aldig om igen kan jag säga. Iofs är den maskinen rätt gammal och jag misstänker att termostaten inte funkar helt som den ska... kanske att jag skulle våga om vi hade en ny maskin men å andra sidan så är jag rätt van att handtvätta sjalar så jag tycker inte att det är så besvärligt.
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?