Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Lillblomma skrev:Det där är min favoritknytning just nu. Funkar jättebra på Lovis som också är 6 månader! Men det är lite svårt att få till krysset bra när det går underifrån sas. Jag tar lixom en långsida av sjalen i taget... Först brer jag ut den mellan hennes ben och tar den sidan av sjalen som är närmast hennes knäveck, sen vränger jag up resten av sjalen så jag får bra spänn över hela hennes rygg. Fast det är ju omöjligt att förklara...Du kanske kan hjälpa mig me den knytningen på söndag?
Men men... Övning ger färdighet, det tar inte så många gånger! Nu tycker jag den är mycket enklare att knyta än omslutet på ryggen. Och det känns inte alls lika vingligt och läskigt när jag håller henne på plats med tamparna över mina axlar som när jag har dom under armarna och försöker få tll krysset ovanifrån som i omslutet...
Sh't vad jag svamlar! Def dax att gå och sova!
//A
Lillblomma skrev:Tjaaa... Om jag får visa med Zaran så kaaanske....![]()
Äh, det är klart jag kan, men jag visar nog med min gås så Lovis inte kräks ner din nya fina eller nåt annat dumt...
//A
smedsboemma skrev:Uppdaterad lista!Häftigt att stå på listan..![]()
Hcvc
Skogsväsen
Thowida
Ebboba
Bollen
Smedsboemma
GosKina
MilanE
Umma
Scharlott
Efi
aina
staxon
acire-74
Disavi
smedsboemma skrev:Vad tycker du om sjalen då, Disavi? Hoppas den håller vad vi andra har lovat!Ja har faktiskt bara prövat igår.. Ska pröva mer ida..
smedsboemma skrev:Uppdaterad lista!Jag tycker att det skulle vara intressant att veta vem som har vilken färg också![]()
Hcvc
Skogsväsen
Thowida
Ebboba
Bollen
Smedsboemma
GosKina
MilanE
Umma
Scharlott
Efi
aina
staxon
acire-74
Disavi
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?