Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mica
Oj. :shock: Den här tråden hade jag glömt. Märkligt med tanke på:
mica skrev:
FiaLisa skrev: I och med detta inlägg kan jag meddela att sjalen finns i Sverige och att alla nyfikna kommer att få se bilder när jag orkar fotografera.
JA!!! Tack FiaLisa för att du hörde av dig. Såsom den som ursprungligen startade det hela genom att skriva in här när sjalen kom ut på auktion har jag känt mig rejält frustrerad över att sjalen bara "försvann".
Lite lycklig nu. :P
Kanske är det ännu mer märkligt att den fortfarande finns hos Sacha? Med tanke på hur sjalar snurrades runt på den tiden på SB.

Det känns lite trösterikt att så många namn i trådens början fortfarande är hyfsat aktiva här. Jag är alltså inte sista gamla benet som hänger kvar. :intetitta:
Användarens profilbild
Av Kotten
mica skrev:Oj. :shock: Den här tråden hade jag glömt. Märkligt med tanke på:
mica skrev:
FiaLisa skrev: I och med detta inlägg kan jag meddela att sjalen finns i Sverige och att alla nyfikna kommer att få se bilder när jag orkar fotografera.
JA!!! Tack FiaLisa för att du hörde av dig. Såsom den som ursprungligen startade det hela genom att skriva in här när sjalen kom ut på auktion har jag känt mig rejält frustrerad över att sjalen bara "försvann".
Lite lycklig nu. :P
Kanske är det ännu mer märkligt att den fortfarande finns hos Sacha? Med tanke på hur sjalar snurrades runt på den tiden på SB.

Det känns lite trösterikt att så många namn i trådens början fortfarande är hyfsat aktiva här. Jag är alltså inte sista gamla benet som hänger kvar. :intetitta:
Vilken sjal är mest legendarisk? Ljungen eller den rosa e-baysjalen?

Min egen personliga favorit var hellas iris. Jag undrar vad Hella gör nuförtiden. Hon är så fin och rar. :heart:
Användarens profilbild
Av mica
Kotten skrev:Vilken sjal är mest legendarisk? Ljungen eller den rosa e-baysjalen?
Min egen personliga favorit var hellas iris. Jag undrar vad Hella gör nuförtiden. Hon är så fin och rar. :heart:
Ljungen var ju galet eftertraktad.

Irisen minns jag inte. :hmm:
Användarens profilbild
Av Kotten
mica skrev:
Kotten skrev:Vilken sjal är mest legendarisk? Ljungen eller den rosa e-baysjalen?

Det var bara jag som var tokig i den tror jag. Men du kanske minns hellas avatar med den gröna irisgungan? Och hennes barn som är söta som små dockor.
Användarens profilbild
Av Isanna
Kotten skrev:
mica skrev:

Det var bara jag som var tokig i den tror jag. Men du kanske minns hellas avatar med den gröna irisgungan? Och hennes barn som är söta som små dockor.
Jag minns! :heart: Hennes bilder var ljuvliga!
Användarens profilbild
Av mica
Gurli skrev:Jag tycker nog att ljungen slår rosa-sjalen. Men den mest legendariska knytningen måste väl ändå vara denna:

Bild
ja just det. Den bilden är sjuk. Sjukt bra och sjukt läskig på samma gång.
Användarens profilbild
Av Buscilla
Kotten skrev:
mica skrev:

Cecilia hette hennes dotter 8). Söt som få. Jag älskade bilden på Hella med irisen flygande i vinden :heart: . Undrar också vad Hella gör. Tänkte faktiskt på henne bara för någon vecka sedan.
Användarens profilbild
Av Kotten
Gurli skrev:Jag tycker nog att ljungen slår rosa-sjalen. Men den mest legendariska knytningen måste väl ändå vara denna:

Bild
Aj min mage. Där dök den sjuka bilden upp igen. Och samtidigt är den så öm. Se hur Gurli lutar sin kind mot en lite febrig kotte.
Av Jinxan
Kotten skrev:

Bild
Aj min mage. Där dök den sjuka bilden upp igen. Och samtidigt är den så öm. Se hur Gurli lutar sin kind mot en lite febrig kotte.
Du måste lära mig hur man kryper ihop sådär bra 8) :lol:
Användarens profilbild
Av Beckah82

Bild

Detta är ju helt klart tidernas underbaraste sjalbarnsbild :-) väl värd att visas om och om igen för att skänka leenden, skratt och lite rysningar ;-) :heart: :lol:
Användarens profilbild
Av Beckah82
JinxLinda skrev:

Aaaamen dubbelvikt och så får man ha små fötter. Kolla hennes fot trycks ju ut där mitt fram, rätt liten, strl 20 eller så. Mina 39:or skulle nog inte gå att knyta in så där bra faktiskt.
Senast redigerad av Beckah82 den tis mar 03, 2009 08:38, redigerad totalt 1 gånger.
Av Jinxan
Beckah82 skrev:
JinxLinda skrev:
Kotten skrev:

kottenbuddawp4.jpg

Aaaamen dubbelvikt och så får man ha små fötter. Kolla hennes fot trycks ju ut där mitt fram, rätt liten, strl 20 eller så. Mina 39:or skulle nog inte gå att knyta in så där bra faktiskt.
Kanske om man skaffar sådana där japanska skor som gör att man får mindre fötter :hmm: ;)
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Buscilla skrev:
Kotten skrev:
mica skrev:

Cecilia hette hennes dotter 8). Söt som få. Jag älskade bilden på Hella med irisen flygande i vinden :heart: . Undrar också vad Hella gör. Tänkte faktiskt på henne bara för någon vecka sedan.
visst var det den som var tagen på Öland? :heart:
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?