Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Alexandra
AnKa skrev: Jag har sommarjobbat som brevbärare och kan mycket väl förstå din brevbärares inkonsekvens. Han bär nämligen ut post till fler än dig, tro det om du vill :D Har man lite post kan man vara snäll och ta med paket som egentligen är för stora men när det är mycket post så får folk gå och lösa ut sina paket även om de är små.
Jo, men är det inte så att paket som är så stora att de inte går ned i brevlådan alltid skall lösas ut?
Det har hänt att de slängt stora paket på marken brevid vår brevlåda (inte roligt när det är översnöat när man kommer hem :cry: ) eller att bokpaket som inte går i ordentligt stoppas i ändå (så att brevlådelocket är öppet och ens tidningar blir nedregnade o förstörda) osv.
Användarens profilbild
Av marlene
Eller hänger på handtaget så vem som helst kan ta det, där vi bor nu spelar det inte så stor roll men i det gammla huset så var det ganska mycket folk som rörde sig.
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
marcy skrev:Jag har också en Moskau på ingående. :-) Ska bli ruggigt spännande att se hur den ser ut irl.
Oh, spännande! Hoppas du tar med den till Lule-träffen så vi får kika och känna på den lite!
Användarens profilbild
Av marcy
CrazyMagpie skrev: Oh, spännande! Hoppas du tar med den till Lule-träffen så vi får kika och känna på den lite!
Klart jag gör. :D
Användarens profilbild
Av Ingrid
Nu har jag och min man svettats över alla paket med Hoppedizar (fast angenämt svettande förstås) som skulle iväg, och vi hann väl jäms med svansen innan de hämtade sista-minuten posten här kl 8! Eftersom jag jobbar heltid än så länge på mitt ordinarie jobb, så det blir mest kvällsjobb med sjalar för min del. Man behöver ju ett jobb för att finansiera ett nystartat företag, i dagens Sverige... :( Paketen blev rätt så stora, så det är nog risk för att de blir avier av dem allesammans.
Hoppas ni får dem imorgon nu! :)

Hälsar
Ingrid
www.babydesign.se
Användarens profilbild
Av Anso
Heja, heja Ingrid!
Som du ser så sitter vi och flåsar vid brevlådor och brevinkast!

Jag antar att det blir till att lägga in bilder i fotogalleriet på alla sjalar när vi har fått dem på oss och våra bebisar så att alla andra får se de fina färgerna.

/Anso
Användarens profilbild
Av Ester
Ååååh! Jag VISSTE det! :shock:
Jag skulle ha beställt av dig Ingrid...
Nu sitter man här och får gråa hår medan man väntar på den tyske brevbäraren :cry:
Användarens profilbild
Av Ingrid
Ja, jag kände ju att ni behövde ha dem före helgen om det gick!

Får ni fina bilder på Hoppdizen, så skicka gärna in dem till mig så jag får lägga ut dem på min hemsida - dem som vill vara med där förstås!

Och så håller jag tummarna för att du också får din sjal snart ändå, Elin!

/Ingrid
Användarens profilbild
Av Ester
Tack Ingrid! :)

men du....Hur ser panaman och Moskau ut nu då?*nyfiken*
Användarens profilbild
Av marcy
Åh Ingrid!! Du är en pärla som stressar för våran skull. :D Självklart kommer jag skicka in bilder.
Användarens profilbild
Av Ester
Brevbäraren hörde min önskan!!!!

Ska rusa ner till vivo och hämta min Panama!!!!!! :D

YiPie!
Av Alexandra
Jag sitter fortfarande här och väntar på att posten skall komma.
Hoppas, hoppas, HOPPAS! att den kommer fram idag!!!!!
Användarens profilbild
Av Anso
Åh neeeej!
Posten kom just och jag måste hämta min sjal på "Posten" och Hanna som precis ska sova - yyyyl! Jag måsten vänte i några timmar till alltså!
/Anso
Användarens profilbild
Av JennyBe
Var kan man hitta färgerna?*nyfiken*
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?