Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mari_tres
Myrten skrev:
Tack för alla svar! Jag budar just nu på en sjal...

Vad är det för skillnad på era söksätt? Måste jag kopiera länkarna ni skrivit här varje gång jag ska söka eller kan jag välja "område" och "tragetuch" på något smidigare sätt direkt på e-bay?
Du kommer väl ihåg att berätta hur det går med budandet? 8)
Användarens profilbild
Av Myrten
mari_tres skrev:
Myrten skrev:
Tack för alla svar! Jag budar just nu på en sjal...

Vad är det för skillnad på era söksätt? Måste jag kopiera länkarna ni skrivit här varje gång jag ska söka eller kan jag välja "område" och "tragetuch" på något smidigare sätt direkt på e-bay?
Du kommer väl ihåg att berätta hur det går med budandet? 8)
Jag trodde jag skulle få sjalen, en naturfärgad Amazonas Carry Sling, för 1 Euro ända fram till några timmar innan auktionen gick ut. Sedan blev det "krig" till sekunderna innan auktionen gick ut. Jag klarade inte av att sträcka mig längre än till 21 Euro eftersom jag inte visste hur mycket frakten och överföringen av pengarna skulle gå på. Jag fegade ur helt enkelt!
Användarens profilbild
Av mari_tres
Myrten skrev:
Jag trodde jag skulle få sjalen, en naturfärgad Amazonas Carry Sling, för 1 Euro ända fram till några timmar innan auktionen gick ut. Sedan blev det "krig" till sekunderna innan auktionen gick ut. Jag klarade inte av att sträcka mig längre än till 21 Euro eftersom jag inte visste hur mycket frakten och överföringen av pengarna skulle gå på. Jag fegade ur helt enkelt!
Så kan det gå ibland. Kolla upp med banken tills nästa gång vad överföringen går på och med säljaren hur mycket frakten kostar så vet du hur mycket du kan buda!
Och så brukar jag betsämma för mig själv innan hur högt jag vill gå med den sjalen, även fast man kan ändra sig i sluten ändå :floet2:

Det kommer säkert fler naturfärgade ABS, bara att hålla utkik :wink:
Användarens profilbild
Av Myrten
mari_tres skrev:
Myrten skrev:
Så kan det gå ibland. Kolla upp med banken tills nästa gång vad överföringen går på och med säljaren hur mycket frakten kostar så vet du hur mycket du kan buda!
Och så brukar jag betsämma för mig själv innan hur högt jag vill gå med den sjalen, även fast man kan ändra sig i sluten ändå :floet2:
Ändra sig i slutet... jo, det har ju hänt... Oj vad det det där att "vinna" eller "måste ha" sitter djupt ibland.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?