Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Nova
Inte direkt sval, nej. :lol:
Stadig kan jag dock hålla med dig om att den breda BaBun är.
Användarens profilbild
Av Scharlott
Breda BabyBundler är suveränt stadig och i och med att den är så bred går det mycket bra att bära på ryggen med Babun. Men den är ju inte så sval :wink:

Har även testat MaM ECO på ryggen med mycket bra resultat - som ett mellanting mellan trikå och vävd. Hampan ger både stadga och gör att man upplever MaM ECO som sjal trots det stadiga tyget.
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Bali Baby stretch - absolut bäst :this: :wink:
Användarens profilbild
Av emmahawk
kajsa kavat skrev:Bali Baby stretch - absolut bäst :this: :wink:
ja jag tror att jag får hålla med, den har tagit över efter marimekkon nu när missRita tjockat på sig lite mer. 8)
Användarens profilbild
Av Nova
Okey, jag lyssnar. :lol:

Är det inte bökigt till en pyttebäbis att den är så bred?
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Nova skrev:

Njaee det tror jag inte. Inte om man är van vid vävda i alla fall. Fast när jag köpte min så var Alvin några månader, så jag kan inte riktigt svara på det.
Användarens profilbild
Av Eld77
Jag håller med damerna ovan - Baby Bali Stretch är absolut stadigast av de jag har testat (BBS, Moby, Sino). Sinon är kanske litelite tunnare, men för oss funkade den bara första månaden, sen tyckte jag det blev för ostadigt. Mobyn var rätt stadig också, men betydligt varmare. BBS är nästan lika bra som vävd sjal. 8)

/vävdsjalsfrälst
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Nova skrev:

Jag tyckte att våran breda BaBu kändes bred till Agnes i början. Så tyckte jag faktiskt att det var svårt att knyta trikåsjal helt plötsligt. Bökigt att knöla ner henne och svårt att få det lagomt. Jag har väldigt kort överkropp och knöt jag hårt så att det avlastade bra hamnade hon för högt och knöt jag så hon hamnade i lagom höjd blev det för löst och svajigt.
Mycket enklare att knyta en vävd :lol:
Användarens profilbild
Av Nova
Bissa skrev:jag tyckte bbs:n var lite jobbigt bred. tror den passar bäst när bebis är ett par månader. sinon var mycket lättare att få till men jag gillar inte gunget..
Gillar inte heller Sino-gunget. :lol:
vävd :rock:
Du har fått din Ulli alltså? :wink:
Användarens profilbild
Av filijox
Nu äger jag ju endast en sino, men jag bar sonen i den tills han var nästan året. Dock ska tilläggas är han en väldigt yttepyttig pojke som nu i två års ålder vuxit i stl 80 och påbörjat 86! :wink:

Dock är jag på jakt efter något mer att bära nästa lilla knytte i...jag tycker att det är ofantligt nödvändigt, sambon tycker att det är att kasta pengar i sjön i princip...inte har han väl rätt heller! :lol:
Användarens profilbild
Av Nova
filijox skrev:Nu äger jag ju endast en sino, men jag bar sonen i den tills han var nästan året. Dock ska tilläggas är han en väldigt yttepyttig pojke som nu i två års ålder vuxit i stl 80 och påbörjat 86! :wink:
Jo, men visst funkar Sinon länge.
Det är bara jag som är van sedan tidigare barn att bära i vävd sjal
Därför upplever jag trikåsjalar som svajiga.
Användarens profilbild
Av Nova
filijox skrev:Dock är jag på jakt efter något mer att bära nästa lilla knytte i...jag tycker att det är ofantligt nödvändigt, sambon tycker att det är att kasta pengar i sjön i princip...inte har han väl rätt heller! :lol:
Hur tänker han då? :shock: :?: :lol:
Användarens profilbild
Av borås
jag säger mam eco, min favorit! :D den är stadig, stor skillnad om man jämför med sino. jag håller på och skolar in oss på vävd sjal, så jag kan inte jämföra där än, men att jag inte har behövt vävd innan kanske säger allt... jag tycker bara det är klurigt med econ på ryggen, den funkar hur bra som helst annars. :loving:

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?