Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av korell
en beco lär nog säljas fort och förhållandevis dyrt ännu ett tag framöver är min gissning :)
Användarens profilbild
Av mewe
Tror att det är 4th som finns på de brittiska sidorna bigmamaslings.co.uk och slingjax.co.uk.
Användarens profilbild
Av Koalan
Annars kan man köpa på ebay (amerikanska)
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
Hur är Angelpack jämfört med Beco? Nån som provat båda?
Användarens profilbild
Av Lydia
Mary_Cherry skrev:Hur är Angelpack jämfört med Beco? Nån som provat båda?
mammahappy har bägge
Användarens profilbild
Av mammahappy
Mary_Cherry skrev:Hur är Angelpack jämfört med Beco? Nån som provat båda?
Japp jag har båda här hemma.
Jag gillar angelpacken. Den är högre i ryggplattan än becon. Dock är den "nättare". Den väger väl bara runt 400g har jag för mig å är tunnare i vadderingen men det tycker inte jag gör att den avlastar sämre.
Jag gillar angelpacken bättre när jag bär på magen får tex inte alls till becon bra då. Hnn tja annars vet jag inte riktigt vad jag ska skriva om skillnaden.
Användarens profilbild
Av Ester
du kasnke kan visa en bild på angelpacken?

är lite intresserad....hur funkar den på lite större barn?
Användarens profilbild
Av mammahappy
Elin skrev:du kasnke kan visa en bild på angelpacken?

är lite intresserad....hur funkar den på lite större barn?
Här är bild på den http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewt ... =angelpack
Tja jag har ju inte testat att bära Melwin i den så mycket men då den som sagt har högre ryggplatta en becon så skulle jag nog säga att den funkar bra till äldre barn. Får väl se om Melwin går med på att bli buren så får jag testa den med ett lite äldre och tyngre barn. :lol:
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
Efter att jag hade skrivit inlägget var jag så smart (:roll:) att jag sökte på Angelpack här på sjalbarn och såg att thanisa hade burit sin dotter i din och det funkade tydligen iaf. Man kanske får slå till på en sån om man inte får tag på en beco. :lol: Jag gillade ju inte ens becon, men nu har jag fått för mig att jag ska ha en ändå. :hide:
Användarens profilbild
Av Blackbabe
Om ni inte redan sett det så finns det en 4th gen till salu under säljes.
Användarens profilbild
Av korell
1 st Ella fanns kvar igår och elvasmåtroll hade 2 metropolis. Ingen av dessa faller mig i smaken :)
Användarens profilbild
Av ericah
Har också kommit på att jag nog vill ha en. Helst en Kimono Cathedral - nån som har en att sälja???

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?