Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Anso
Koalan skrev:Kan bebisen sitta framåtvänd i Becon?
Nix, men vrid sele och barn mot din höft så ser barnet lite mer framåt om det behövs men ni har fortfarande god kontakt och du bär på ett vettigt sätt även om du har barnet på höften.
Användarens profilbild
Av thanisa
Anso skrev:
Nix, men vrid sele och barn mot din höft så ser barnet lite mer framåt om det behövs men ni har fortfarande god kontakt och du bär på ett vettigt sätt även om du har barnet på höften.
TJa, ska man vara helt ärlig så kan de visst åka framåtvända i becon. Och åtminstonde brukar jag ha Finn framåtvänd när han sitter på ryggen. Däremot har jag aldrig testat att ha honom utåtvänd. :wink:
Användarens profilbild
Av Anso
thanisa skrev:
Anso skrev:
TJa, ska man vara helt ärlig så kan de visst åka framåtvända i becon. Och åtminstonde brukar jag ha Finn framåtvänd när han sitter på ryggen. Däremot har jag aldrig testat att ha honom utåtvänd. :wink:
:lol: Ok då!
Användarens profilbild
Av Koalan
Framåtvänd utåtvänd, whatever ;)
Nä men då vet jag att det inte går, inte för att det gör mig nåt, det är väl mest sambon som är lite sugen på det. Själv tycker jag att hon är för liten.
Användarens profilbild
Av Koalan
Ha ha. Jag kan tala om vad som hände. Du blev tagen av sjal-:twisted:.[/quote]

I know..... Det lär bli dyrt det här. :shock:
Av stayinshape
Hej på dig!

Är en pappa av modell 1,70 och tror mig därför ha rätt så bra koll : )

Började bära i trikåsjal, fortsatte med BB, bytte snabbt till en Beco 4th generation och gick sedan vidare till Beco BWD.

Inget bärdon som jag provat går att jämföra med Beco BWD. Dottern sitter stadigt och sover skönt i den. Lätt att sätta på, sköna långa vadderingar på axelbanden och en fröjd för ögat.

Kan utan problem bära i flera timmar trots att dottern passerat 10 kilo.

Skulle inte rekommendera framåtvänd, dels för att det kan bli för många intryck, dels för att det är skadligt för barnets rygg.

Mvh En Stolt och Nyfiken Pappa
Användarens profilbild
Av Koalan
Hej! Vad bra med input! Tänkte inte bära dottern framåtvänd (annat än hemma) förrän hon är mycket större men var lite nyfiken på om det går att göra det sen.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?