Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Jennelii
lakritstrollet skrev:Jennelii när köpte du den? Kanske att strulet har kommit på dom senaste åren,dom äldre verkar uppenbarligen ha bättre kvalité.
I början av sommaren 06 kanske? Jag minns inte riktigt..den är skitsnygg!!
Användarens profilbild
Av svas
Jag köpte en Ergo denim från Tiny Tots i april 2007 och den är helt ok. Vi har tvättat den några gånger och använt den ganska mycket.
lakritstrollet skrev:Hej. Jag är minst sagt besviken på kvalitén på min ergo NG Cranberry. Är nöjd med hur den känns när man bär men är det verkligen möjligt att den tappar färg, noppar sig samt att det är trådar som sticker ut och den faktiskt på vissa ställen ser slarvsydd ut efter en dags användande?? Har jag köpt ett måndagsexemplar? Så himla synd när jag tycker så mycket om den förutom kvalitén som ju har en viss betydelse.

Vad tycker ni? Jag vill givetvis ha en ny men inte råka ut för samma sak en gång till och undrar då om det kanske är bättre att byta till en annan färg? Känns väldigt surt att ha betalat närmare 1000 kronor för produkten som inte lever upp till mina förväntningar.

:( [/b]

Det låter som ett måndagsexemplar! jag har haft precis en sådan den har varit hur fräsch som helst!!
Användarens profilbild
Av Luna
Jag har använt våra två Ergo NG (Camel samt Denim) flitigt sedan sommaren 2006. Lite slitna självklart men de kommer att hålla länge än. De har inte fällt särskilt mycket, fått noppor eller haft dåliga sömmar.

Hoppas att det blir en bra lösning för dig. Jag förstår att du är besviken.
Användarens profilbild
Av vovvemor
Oj, vad tråkigt. Vår denim är från början av 2006 och använd nästan varje dag och den ser jag inga fel på.
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Kan det ha blivit så att Ergo blivit så stora på marknaden att de dels tappat greppet om kvalitetskontrollen, dels tappat pressen på sig att hålla bra kvalitet? :roll: *spånar fritt*

(Hör till en av dem som köpte en av de felsydda Denim-selarna i våras... :? men en heder åt Tiny Tots som har varit otroligt bra att göra med, trots att det ju inte är deras fel att selen var felsydd! :vågen: )
Användarens profilbild
Av svas
CrazyMagpie skrev: (Hör till en av dem som köpte en av de felsydda Denim-selarna i våras... :? men en heder åt Tiny Tots som har varit otroligt bra att göra med, trots att det ju inte är deras fel att selen var felsydd! :vågen: )
På vilket sätt var de felsydda? Min kanske är felsydd utan att jag vet om det...
Användarens profilbild
Av Bina
svas skrev:
CrazyMagpie skrev: (Hör till en av dem som köpte en av de felsydda Denim-selarna i våras... :? men en heder åt Tiny Tots som har varit otroligt bra att göra med, trots att det ju inte är deras fel att selen var felsydd! :vågen: )
På vilket sätt var de felsydda? Min kanske är felsydd utan att jag vet om det...
fodret går sönder där nylonbandet av axelbandet är fäst ...
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Japp - det var det där felet med att fodret sprack precis som Bina beskriver... :?
Användarens profilbild
Av Elina
CrazyMagpie skrev:Japp - det var det där felet med att fodret sprack precis som Bina beskriver... :?
jag hade oxå en sån :(
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?