Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Tabby
luxia: norrsken 4,2 (sjalar.nu och easycare.at)
naimiez: 4,7 eller 4,2 Lava eller Eld
Tabby: Den blå-turkos-randiga i 4.2m eller 4.7 m
Användarens profilbild
Av diddeldi
hmmm... jag ska fundera lite... särskilt när man nog får rabatt om man beställer många... blir nog en 4,7-meters för mig i så fall.
Av luxia
Skitklurigt att välja längd, tycker jag. Men jag har en 4,6-hoppediz och vill ha något kortare. Dock är redan 4,7-easy kortare (förmodligen), men ... Hur tänker ni andra? Vi är ju ungefär lika stora ...
Användarens profilbild
Av Tabby
Ja, längden är lurig då det kan variera så mycket mellan storlekarna.
Längden anger ju bara minimummåttet på sjalen. En 4.2 meters kan lika väl vara 4.2m eller tex 4,5m. Och det är en stor skillnad. Skulle inte fixa att knyta med en exakt 4.2m utan hoppas på att den är längre för det verkar de vara.
Hade 4.7 meters verkligen varit 4.7 m så hade jag köpt en sådan, men vissa som har det måttet har ju en sjal på ca 5 m och då skulle det vara för långt.

Kanske skulle man kunna be försäljaren mäta sjalen om man beställer en 4.2m så att hon/han verkligen väljer än som är längre och inte tvärtom innan den skickas iväg?
Användarens profilbild
Av Mia
Tabby! Om man har väntat så länge som du på att hitt en sjal man vill ha så är den värd att klippas av till perfekt längd! :wink: :twisted: :D
Användarens profilbild
Av naimiez
Jag tar hellre en 4,7 och kapar lite än en 4,2 och den är för kort, så tänker jag. Bra om man kan få dem att mäta men tvivlar på att de öppnar förpackningarna.....
Användarens profilbild
Av Tabby
Men klippa i en 1000-kronors sjal gör ont i kroppen :wink:
Användarens profilbild
Av naimiez
Min tanle är att detta är mitt köp för livet! Detta är den sjal jag inte kommer att skiljas från vad som än händer.....kanske naivt av mig.....
Av luxia
naimiez skrev:Min tanle är att detta är mitt köp för livet! Detta är den sjal jag inte kommer att skiljas från vad som än händer.....kanske naivt av mig.....
Jag ska inte skiljas från någon av mina sjalar! 8)

(Jag kanske borde mäta lite hur mycket det går åt till olika knytningar på mig.)
Användarens profilbild
Av diddeldi
alltså jag ska ju köpa nån 4,7-meters, frågan är bara om det ska bli en easy :wink:

jag har ju min didy som är (knappa) 4,2 och perfekt till ryggknytningar. den funkar i och för sig till x-omslut också fast då knyter jag på ändarna, och då kan jag inte amma i den. sen har vi ju magnus 5,4-meters hoppis men den är ju egentligen lite lång för mig. så jag behöver ju en 4,7-meters också :roll: :twisted: :D
Av luxia
:twisted: :twisted: :twisted:

Vad tror ni? Någon som vill ta tag i det? Hur många är vi? Får man mängdrabatt någonstans? Många frågor, inga svar. :)
Användarens profilbild
Av diddeldi
luxia skrev::twisted: :twisted: :twisted:

Vad tror ni? Någon som vill ta tag i det? Hur många är vi? Får man mängdrabatt någonstans? Många frågor, inga svar. :)
jag vet att amerikanerna (på thebabywearer) fick mängdrabatt direkt från easycare när de beställde. kan man få fundera till på fredag eller är ni ännu ivrigare? :wink:
Av luxia
diddeldi skrev:jag vet att amerikanerna (på thebabywearer) fick mängdrabatt direkt från easycare när de beställde. kan man få fundera till på fredag eller är ni ännu ivrigare? :wink:
Jag är alltid ivrig när jag bestämt mig (annars ändrar jag mig bara ;) ), men jag ska försöka att inte tänka på det förrän på fredag. (HOPPAS att jag är frisk från min hemska förkylning då, men smittfri lär jag väl vara.)
Av luxia
Åh! De senaste två dagarna har jag tränat en del på ryggknytningar. Och jag går och tänker på min eventuella Easycare hela tiden! Jag vill ha en kortare sjal. (Men sen kommer jag säkert på att Hoppedizen är bra till vissa saker också.)

Nåväl. Idag fick jag i alla fall en docksjal att titta på. :D
Användarens profilbild
Av Kusmi
Jag har också blivit lite mer haj på det här med ryggknytningar och skulle behöva en kortare sjal. Frågan är bara hur kort.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?