Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av thanisa
Som du kanske förstår av den här tråden så finns det många olika sorters rosa indios och jag skulle tro att det är få som har koll på alla. Många av dem är såpass lika att livebilder gör det svårt att säga vilken som är vilken....

Ännu en samling med indio, den här gången från sixducksinarow
Bild

Uppifrån och ner
Wildrose
Ziegel
Krokus w/ linen SBP
Himbeer
Wine Rosso
Rosenquartz

Sedan kommer gizmo516 s rosa indio
Bild
Hon hade en bildi en hög men det kortet var dåligt så alla såg nästan likadana ut...
Erdbeer, Himbeer, Lampone, Rosenquartz, Rosso, Rosewood

Två indios tror inte puder kommit med på någon bild tidigare... Bild av racewido
Bild
perlmut till vänster och puder till höger.
Användarens profilbild
Av elisabet
thanisa skrev:Ska se om jag kan hitta lite jämförelsebilder på de rosa indiosarna.... Kan ju låna några bilder av stephmus från the babywearer, tror att hon är en av de som har bäst koll på vilka olika färgsättningar som funnits....

:shock: Vem är detta som har så många sjalar :?: :!:
Användarens profilbild
Av elisabet
thanisa skrev:Ska se om jag kan hitta lite jämförelsebilder på de rosa indiosarna.... Kan ju låna några bilder av stephmus från the babywearer, tror att hon är en av de som har bäst koll på vilka olika färgsättningar som funnits....

Användarens profilbild
Av thanisa
elisabet skrev:

Hon lär ut knytningar Tyskland. Har visat sig skåp med didyos sjalar. De man såg då för ett halvår sedan var 55 stycken. Då var det ett antal som man inte kunde se för att de låg innanför, sen har hon ett till skåp med andra bärdon tex sjalar av andra märken och olika selar. När man sett hennes samling så känns en egna mycket liten och man hade kanske kunnat behöva några till. :wink:
Användarens profilbild
Av thanisa
Boadicea skrev:Åh, Thanisa! Vilken högtisstund!!! :shock: :siishah: :loving: :heart: Tack för dom bilderna!!!

Jag tycker Rosso och Rosewood är underbara, nån av dom (eh, båda...) skulle jag bra gärna lägga vantarna på... 8)
Vad skojigt att du gillade dem. Tycker själv att det kansek finns lite väl många varianter. Känns som om de vid varje nyvävning får lov att kalla dem något nytt för att de inte är precis samma nyans på inslagstrådarna. Dessto fler för samlarna att försöka lägga vantarna på. :wink:
Användarens profilbild
Av elisabet
:app: Tack thanisa - jag blir alldeles lyrisk :whut: :love: :wink:
Användarens profilbild
Av verre
thanisa skrev:
elisabet skrev:

Hon lär ut knytningar Tyskland. Har visat sig skåp med didyos sjalar. De man såg då för ett halvår sedan var 55 stycken. Då var det ett antal som man inte kunde se för att de låg innanför, sen har hon ett till skåp med andra bärdon tex sjalar av andra märken och olika selar. När man sett hennes samling så känns en egna mycket liten och man hade kanske kunnat behöva några till. :wink:
men så många behöver man väll inte... hur ska man hinna använda dom.. det fattar då inte jag...
Användarens profilbild
Av thanisa
verre skrev:
thanisa skrev:
elisabet skrev:

men så många behöver man väll inte... hur ska man hinna använda dom.. det fattar då inte jag...
Ja, du. Efter ett tag så blir det mer en samling än ett bärredskap. Så det som en skivsamling. Det är inte ovanligt att ha 1000-2000 cd eller lp skivor. Man lyssnar på dem när man köpt den och sen kan man ta fram dem igen. De flesta som har sådana stor sjalsamlingar använder de när de är nya för dem och sen tar de fram dem när de passar. Visst klarar man sig med en sjal, men det är roligare med någon att byta av med. Vi hade en sjal i 4 år men sen har det ökat. Även om vi under den tiden fanns tillfällen när det var 1 år mellan användningstillfällena. Dottern var ganska så stor så var det ju inte läge att sälja den heller. Just nu har vi 9 sjalar och under 1 månad så blir alla sjalar använda, under en dag så kan det vara olika. Ibland ingen och andra dagar 4 stycken.
Användarens profilbild
Av elisabet
sacha42 skrev:skulle tro att de är

perlmutter
vildros
krokus
himbeer
malve
purpur
korall

av dem jag sett, det finns säkert fler rosa sjalar med :D
Var hamnar mandelblom på denna lista :mitvit:
Användarens profilbild
Av sacha42
elisabet skrev:
sacha42 skrev:skulle tro att de är

perlmutter
vildros
krokus
himbeer
malve
purpur
korall

av dem jag sett, det finns säkert fler rosa sjalar med :D
Var hamnar mandelblom på denna lista :mitvit:
Den är vell ljust ljust lila och naturfärgad så kanske mellan vildros och krokus.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?