Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Bina
Tisse skrev:*känner igen*
Jag klarade inte min heller...
Jag får precis som Bina "gröna fingrar" :Hahaa:
:oops: GRÖNA UTSLAG hahaha...

De är väldigt fina att titta på de där rebozona - tittar just på en trevlig sak :D
Användarens profilbild
Av Bina
Beckah82 skrev:Fick hem en Rebozo igår men den är ryslig! Ja alltså...den är så där knastrig och syntetig och obehaglig.

Kunde knappt öppna paketet (jag är extremt känslig för sånt). Kändes som att dra i ett par blöta akrylgarnvantar *knaster knaster*

Fyy ryser av att bara tänka på det.

Lyckades förflytta sjalen till tvättkorgen där den nu ligger och blänger på mig så fort jag går in i badrummet.

Vad ska jag göra? Hjälper det att tvätta med en massa sköljmedel?

Nu är den tvättad och jooo faktiskt blev den lite bättre :-) jag kan ta i den hihi men skia nog fundera på om den inte får flytta vidare ändå. Ska provknyta först.
Körde du den med sköljmedel?
Användarens profilbild
Av Bina
Beckah82 skrev:massor av sköljmedel
OK :D
Användarens profilbild
Av mari_tres
Lite nyfiken på vilken Rebozo det är? Så man vet om man ska hålla ögonen på "säljes" :wink:
Användarens profilbild
Av bright
mari_tres skrev:Lite nyfiken på vilken Rebozo det är? Så man vet om man ska hålla ögonen på "säljes" :wink:
tunna sjalar från mexico i underbara färger! själv har jag 4 st just nu... 8)
se tråden:
http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewt ... ght=rebozo
Användarens profilbild
Av mari_tres
Har en hemma och en på väg... och visst har jag sett den tråden tidigare :lol:
Användarens profilbild
Av bright
mari_tres skrev:Har en hemma och en på väg... och visst har jag sett den tråden tidigare :lol:
:oops: sorry...måste bara ha skumläst inlägget.....(barn i knät tidigare)....jag trodde du frågade VAD rebozo var för ngt... :lol:

(har fö en av mina godingar ute under säljes om jag får göra en fräck liten trådkapning... :wink: :oops: :hide: )
Av Tiaramoll
Beckah82 skrev:
Just den här är 100 % akryl (brukar de inte vara 50% bomull också :hmm: )
Har läst något nånstans om att akryl rebozosarna kallas fär Rebozo arcoiris, eller nåt liknande.

De rebozo sjalarna som man köpa av mexanemma ( http://rebozos.blogspot.com ) är av bomull/polyester och åtminstone min himmel är så otroligt mjuk, len och stretchig på diagonalen. Jag är visserligen andra ägaren på den. Tack, tack sofiutane!

Det finns med andra ord härliga rebozos!
Användarens profilbild
Av bright
Mari skrev:
Beckah82 skrev:
Just den här är 100 % akryl (brukar de inte vara 50% bomull också :hmm: )
Har läst något nånstans om att akryl rebozosarna kallas fär Rebozo arcoiris, eller nåt liknande.

De rebozo sjalarna som man köpa av mexanemma ( http://rebozos.blogspot.com ) är av bomull/polyester och åtminstone min himmel är så otroligt mjuk, len och stretchig på diagonalen. Jag är visserligen andra ägaren på den. Tack, tack sofiutane!

Det finns med andra ord härliga rebozos!
:iagree:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?