Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Nira
Den enda jag verkligen vill haaaaa är en Wellen silver, fast den rosa wellen "bohus" är ju också fantastisk vilket känns lite konstigt, är normalt sett inte så förtjust i rosa :shock: :D
Användarens profilbild
Av Nova
Det enda jag suktar efter är en Hoppediz jordgubb/hallon...
Kanske en dag... :hellu:
Användarens profilbild
Av Foxan
Sjalar som jag kan tänka mig att investera i (men är ytterst tveksam om jag gör det) är: Hoppe Florens och/eller Didy Karibik / enfärgat Easycare turkos.

Om jag får flera barn, då vill jag prova MamEco trikå.

Beco vore också kul att prova...

Annars jag är nöjd men min samling! 8)
Användarens profilbild
Av emmahawk
jag fyller de små luckorna i min skolhjärna med att dreggla efter flera norska mei-taier: taitasi, zitai och den danska kleinsmekker
bl a :mrgreen:
Användarens profilbild
Av Ullegulle
Vilken vävd?
Ingen...

Vilken sele?
Kanske en Beco till, en BWD eller en Conecta

Nån särskild MT?
Något Norskt, kanske en Ellevill eller en taitasi.
Men mest så drömmer jag om den MT min mamma ska sy...

Nåt annat bärdon du gärna vill ha?
Ja! en ringsjal från tyramyra! Och det Ullegulle vill ha, det ska Ullegulle få.. ;-) Ska in till stan imorgon och se om den är lika fin i verkligheten som på internet...
Användarens profilbild
Av zero.sara
Vilken trikåsjal skulle du vilja ha till nyföding? Till äldremys?
Det skulle nog bli en bali baby stretch Aphrodite eller Cybele (kan inte bestämma mig vilken som är mest "jag") om det skulle bli en bebis till

Vilken vävd?
En didymos indio cassis :love: eller en röd/svart indio och en bali baby breeze haumea (de står på önskelistan till Tomten :D )

Vilken sele?
Vill gärna prova men har inga önskningar.... än

Nån särskild MT?
DenimMT sydd efter Knyttet och K´s beskrivning Kanske mest för att jag tror att maken skulle bära i den om det är denim. Jag har gärna lite mer färg

Inte för tillfället :D
Användarens profilbild
Av Ester
önskesjal just nu...hmm....... en sån där fin marimekkosjal - den gröna, men då måste man ju fixa en bebis först :roll:
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Fler som vill önska?
Användarens profilbild
Av Ester
får man fortsätta?

då önskar jag mig en colibri meitai siden...
Användarens profilbild
Av Måsen
Sino till nyfödd och Mam Eco senare har jag ju provat och varit nöjd med. Skulle vilja prova en sån där Bali Baby stretch också.

Vilken vävd?
Wellen granat, om den var lite tunnare eller i alla fall mjukare än den som var hemma hos mig och vände.

Vilken sele?
Beco, en vanlig. En bwd har jag ju redan.

Nån särskild MT?
Jag skulle vilja bli bjuden till ett MT-smörgåsbord och prova mig igenom alla varianter...
Sen skulle jag önska mig!

En supergosig ringsjal!
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Tja, jag har precis köpt en Moby Mullbär och så blir det en grönrandig Minimundus också, så de är väl nyfödingsdrömsjalarna. Till äldremys svarar jag en bred BaBu, färg är inte så viktig. Jag har haft en Hallon och nu har vi köpt en ljusgrön som ska färgas i någon färg (det är makens sjal så han får bestämma)

Vilken vävd?
Här har jag nog faktiskt mina drömsjalar, en turkos och en orange Easy. Jag skulle iofs inte tacka nej till en lila Easy, eller en mörkgul (om jag hade passat i gult). Sen har jag alltid haft lite ångest över att jag sålde vårt Norrsken, jag trivdes aldrig hundra i den, men det är den enda sjal jag inte riktigt kan släppa och ibland tänker jag att jag skulle köpa en ny.
Och så tror jag att jag vill ha en gauze till sommaren.

Vilken sele?
Jag älskar min Patapum, så får jag drömma så säger jag en mönstrad Patapum.
Användarens profilbild
Av Helma
Jag vill ha en Marimekko ljusvin något... vill ha i massor.

Vilken vävd?
Nu står en Stork Anna högst upp på önskelistan, en Didymos Wellen Granat delar första platsen.

Vilken sele?
En Beco Metropolis skulle sitta fint.

Nån särskild MT?
Har länge tittat på en Babyhawk...

Tänk om man hade lite pengar...
Användarens profilbild
Av Sami
suck suck suck jag blir så avundsjuk på er alla med små bebisar... min bebis är snart 2 år och åker allt mer sällan i sina sjalar... kan själv!!!

Nujuuuuuuuut med er nu medetsamma!!! tiden är kort!!! :shock:
Användarens profilbild
Av Minchi
Vilken trikåsjal skulle du vilja ha till nyföding? Jag har just den som jag önskat mig: en grå Marimekko panelsjal. Den är sååå fin :heart:

Vilken vävd? Hemskt gärna en stork. Anna, tror jag, det skulle vara underbart. En mjuk ingosad en.

Vilken sele? Kan inte så mycket om selar ö h t, så jag tycker inte att jag behöver någon sån.

Nån särskild MT? Det skulle vara snyggt med nån brun variant, med rosa och bruna mönster.

Nåt annat bärdon du gärna vill ha? Måååånga sjalar i alla tänkbara varianter, gärna randiga/flerfärgade osv...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?