Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av CosyTess
Inser just att den sjal jag lånat är en Didymos.....
Den är för kort för mig men annars är den helt ok.
Men Lotte som jag lånat den av hade även en naturfärgad Didy 8vet ej färgnamnet) och den va inte alls lika skön i tyget. Den va hård och inte alls bekväm.
Så jag är lite rädd för att det ska skilja mycket mellan färgerna på Didys sjalar....
Nån som har erfarenhet av det?
Lotte själv tyckte det va märkligt.
Användarens profilbild
Av Anna
Jo så är det tyvärr. Min Lisa går inte ens att jämföra med Marcys wellen sliver. Lisa är tjock och stel och Wellen är tun och mjuk.
Användarens profilbild
Av CosyTess
Det är en beige färgad Didy som Lotte har, även den är hård, å då är den ju inte särskilt blå......

Den gula jag lånat är smidig däremot.
Användarens profilbild
Av aha
CosyTess skrev: Finns det fler alternativ som är bra förutom dem jag räknat upp?
Didymos såg jag längre ner att du "hittat" men sen finns ju Bebina också den ska vara lika tunn som Easycare efter vad jag läst.
Babylonia är också en kypertvävd sjal.
Användarens profilbild
Av emmahawk
Min Lisa går inte ens att jämföra med Marcys wellen sliver. Lisa är tjock och stel och Wellen är tun och mjuk
Och sen spelar användandet in en massa också. Jag har en lisa som är ett par år gammal och den är mjuk och härlig. Ännu mjukare är vår allra första sjal, en didy indio rubin, som är jättetunn och smidig. Men så har jag känt på en annan indio, svart/vit, som verkligen var tjock och grov. Och nästan oanvänd. Och slutligen en didy i "jan" som jag hade ett tag (ehh, ja, :oops: jag har konsumerat en del sjalar och är sannerligen didymos-torsk! :lol: ) som jag tyckte var betydligt tjockare än mina andra, men den hade jag inte kvar så länge, så det kanske hade smort in sig efter lite mera knytande/tvättande. Men väv-sättet är ju olika mellan de randiga och indio och wellen tex, de senare heter att de är "jaquard-vävda", och jag kan inte tillräckligt för att veta helt hur det skiljer sig. Med andra ord, leta efter en begagnad didymos, så vet du lite mer om hur lång den är efter tvätt och förhoppningsvis inmjukad och härlig! För det är en närmast outslitlig sjal i fantastiska färger. :)
Av Carina
Easycare är mjuk från början. Och så tunn att man inte behöver en tuskaftsvävd sommarsjal.
Jag har testat Ella Roo, Didymos, Hoppediz och Easycare och min favorit är helt klart Easycare. Hoppediz gillade jag inget vidare, den är tjockare och känns lite ojämn och klumpig tycker jag. Didymos är helt ok, tunnare och jämnt vävd. En skillnad är att Didymos har snedskurna ändar medan Easycare har raka. Jag gillar de raka bäst.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?