Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mamma Eli
Här är vi när vi bär i gåsen på ryggen - syster och hennes sexåring på ca 23 kg och jag med min 14-månaders på 10,5 kg.

Syster med sin 6-åring på ryggen i vår mossgröna gås
Bild
Bild

Jag med Daniel på ryggen i gåsen
Bild
Av meb
härliga bilder, såg mysigt ut därbak på ryggen :D

har ännu inte kommit till skott, funderar på att införskaffa en tjockare vävd som avlastar lite mer och sy en egen tunnare att ha under sommaren. varför kan man inte bestämma sig :roll:
Användarens profilbild
Av jag71
Och jag måste ju bara säga mimmis krinklade!
Av meb
Jag har faktiskt kollat på mimmis krinklade.
hur är kvaliten, mjuk, töjbar, klarar den tyngre barn? de har ett himla bra pris på för en fattig plånbok :)
Användarens profilbild
Av April
Fina bilder!

Jag röstar för en sele i sommarvärmen. Just nu är jag löjligt förälskad i min Beco! :-D

Kram
Användarens profilbild
Av Mamma Eli
Mamasamueli skrev:Personligen anser jag att det bör finnas en ergo/patapum i varje småbarnshem... :this: ;) Nämen en sele är bra för snabb-bärande och även så att andra kan bära som inte är vana att knyta i sjal, tex mor- och farföräldrar. Annars har jag själv börjat sukta efter en carry sling... :mums:
Äääälskar min Amazonas Carry Sling av lagunavarianten! :tumsup: Är sådär alldeles lagom på alla sätt - tunn för att vara diagonalvävd men ändå stabil och avlastande! Är i och för sig inte lagom vad gäller snygghet för den är göööörfiiiin!!!! :loving: Har till och med två... :oops: en begagnad som blivit ringsjal och en långsjal.

Bild
Bild
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?