Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Isanna
Jag är varken kort eller smal (ett fint sätt att säga lång och lite tjock :lol: ) och jag har en Beco som jag tokgillar. Visserligen så har jag ännu inte burit i den i bara ett linne eller t-shirt, men nu måste jag ju testa det bara för att kolla hur det blir. Fast den är så grymt snygg så jag tror jag skiter i om det skulle skära in lite! :lol:
Användarens profilbild
Av diddeldi
fast det är ju rätt smart egentligen att de olika selarna är olika i formen, så alla kan hitta nån som passar :wink:
Användarens profilbild
Av sanna73
diddeldi skrev:fast det är ju rätt smart egentligen att de olika selarna är olika i formen, så alla kan hitta nån som passar :wink:
Så vist sagt :iagree: Fast det är synd att becon inte är den som är gjord för långa människor :(
Användarens profilbild
Av LillaG
Isanna skrev:Jag är varken kort eller smal (ett fint sätt att säga lång och lite tjock :lol: ) och jag har en Beco som jag tokgillar. Visserligen så har jag ännu inte burit i den i bara ett linne eller t-shirt, men nu måste jag ju testa det bara för att kolla hur det blir. Fast den är så grymt snygg så jag tror jag skiter i om det skulle skära in lite! :lol:
Instämmer på alla fronter!

Så det är helt klart att testa innan man avstyr en sådan skönhet som Beco. :D
Användarens profilbild
Av zandrama
Tror ni den skulle passa på mig som är kort (160 cm) och lite rund (69 kg med 60/63 kg som ett första mål)? Och är det isf nån som har en till övers?
Användarens profilbild
Av sacha42
zandrama skrev:Tror ni den skulle passa på mig som är kort (160 cm) och lite rund (69 kg med 60/63 kg som ett första mål)? Och är det isf nån som har en till övers?
passar nog perfekt :D
Användarens profilbild
Av Bina
Men prova måste man nog ändå... innan man bestämmer sig om den är superbra eller ej... 8)
Användarens profilbild
Av Anso
Bina skrev:Men prova måste man nog ändå... innan man bestämmer sig om den är superbra eller ej... 8)
Naturligtvis! :lol: :wink:
Användarens profilbild
Av Bina
Anso skrev:
Bina skrev:Men prova måste man nog ändå... innan man bestämmer sig om den är superbra eller ej... 8)
Naturligtvis! :lol: :wink:
:hide: mm
Användarens profilbild
Av Veronica
Ja det lät ju som korta remmar, vad skönt då behöver jag inte bestämma mig för vilken som är snyggast.
:lol:
Användarens profilbild
Av zandrama
sacha42 skrev:
zandrama skrev:Tror ni den skulle passa på mig som är kort (160 cm) och lite rund (69 kg med 60/63 kg som ett första mål)? Och är det isf nån som har en till övers?
passar nog perfekt :D
Ajdå... :hide:
Användarens profilbild
Av sanna73
Bigfoot skrev:Ja, nu behöver jag inte fundera på en Beco något mer, den satt verkligen uruselt på mig, rena tortyrredskapet :purskis:
Då kan jag också sluta fundera.
175cm och 73kg så tillhör jag nog inte heller målgruppen :cry:
Av Jenny
sanna73 skrev:
Bigfoot skrev:Ja, nu behöver jag inte fundera på en Beco något mer, den satt verkligen uruselt på mig, rena tortyrredskapet :purskis:
Fast har du möjlighet att testa så GÖÖÖÖR det, jag tror det beror på hur man är byggd också
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Tisse skrev:
sanna73 skrev:
Fast har du möjlighet att testa så GÖÖÖÖR det, jag tror det beror på hur man är byggd också
:iagree:
Användarens profilbild
Av Droppen
Nu längtar jag ännu mer att min ska komma! :angry:
Tortyrredskap eller ej?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?