- lör mar 31, 2007 23:22
även om jag som sagt är skeptisk!
thanisa skrev:Det är skillnad på en sele och en bärstol. En fördel med bärstolarna som ingen har nämt är att man kan byta bärare även när barnet sover. Stannar man och ett tag när barnet sover kan du ta ner stolen för att sedan lyfta upp den igen och barnet kan fortsätta sova.Tror oxå att det är så, att det är ett "pappabärhjälpmedel".. tycker att de borde vara klumpiga. men min pappa, som har ryggproblem tyckte absolut att vi skulle skaffa en sådan. så helt kassa kan de ju inte vara
I bärkomfort så tror jag att det varierar mellan stolarna lika mycket som det kan variera mellan olika ryggsäckar. Jag som är kort upplever med ryggsäckar med ram att de är anpassade efter längre personer och så gör jag även med vår bärstol. Personligen tror jag att ergon är bekvämare men en man som ofta är starkare än kvinnor oh längre tycker nog att komforten på en bärstol är tillräklig nog. Känns som om bärstolarna oftast är gjorda för just pappor så jag tror att jag är en dålig testperson för just bärstolar eller överhuvudtager ramförsedda ryggbärsaker.
även om jag som sagt är skeptisk!
Felicia 061121 & Jonathan 090602
Stork Ulli Svart/grå ellips Hoppe havanna Hemmasydd prick MT Manduca ice/rose
Stork Ulli Svart/grå ellips Hoppe havanna Hemmasydd prick MT Manduca ice/rose