Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sacha42
Måsen skrev:
sacha42 skrev:
Måsen skrev:
sacha42 skrev: vad blev det för någon till dig Måsen?? :D
Åh, det blev en Lalita. Jag är mycket svag för färkombinationen röd/rosa/orange!
Jag trodde att det skulle vara ditt självklara val också! Råååsa, liksom! :lol:

Har tyget en baksida eller är det genomfärgat? :roll: Jag vet inte så mycket om batikfärgning. :oops:
Japp, en sånn ska jag ha med. Men den som jag har på bilden är en lånad. Det är samma mönster på baksidan av den. :D
Jag tänkte väl att det var fel, att du skulle ha en rosa och inte en lila! :roll:

Nu ligger en avi framför mig på köksbordet och båda tjejerna ligger och sover så jag får snällt vänta på att få hämta ut min sjal. :(
Men den som väntar på något gott... :lol:
åhhh så spännande. Väntar på en actionbild :eld:
Användarens profilbild
Av Måsen
sacha42 skrev:
Måsen skrev:
sacha42 skrev:
Måsen skrev:
Åh, det blev en Lalita. Jag är mycket svag för färkombinationen röd/rosa/orange!

Har tyget en baksida eller är det genomfärgat? :roll: Jag vet inte så mycket om batikfärgning. :oops:
Japp, en sånn ska jag ha med. Men den som jag har på bilden är en lånad. Det är samma mönster på baksidan av den. :D
Jag tänkte väl att det var fel, att du skulle ha en rosa och inte en lila! :roll:

Nu ligger en avi framför mig på köksbordet och båda tjejerna ligger och sover så jag får snällt vänta på att få hämta ut min sjal. :(
Jag hoppas att du inte förväntar dig att alla är lika snabba på att lägga upp bilder som du är. :wink:
För mig är det ett halvdagsprojekt. Men jag lover att försöka vara snabb. :D
Användarens profilbild
Av sacha42
Måsen skrev:
sacha42 skrev:
Måsen skrev:
sacha42 skrev:
Måsen skrev:

Jag hoppas att du inte förväntar dig att alla är lika snabba på att lägga upp bilder som du är. :wink:
Klart jag förväntar mig bild snabt, sitter ju här och väntar :this: :wink:

Nä men snart hoppas jag :D
Användarens profilbild
Av diddeldi
Måsen skrev:
sacha42 skrev:
Måsen skrev:
sacha42 skrev:
Måsen skrev:

sacha är inte så snabb som du tror, det är bara att ingen märker nåt eftersom hon köper så många nya hela tiden 8)
Användarens profilbild
Av sacha42
diddeldi skrev:
Måsen skrev:
sacha42 skrev:
Måsen skrev:
sacha42 skrev:
Måsen skrev:

sacha är inte så snabb som du tror, det är bara att ingen märker nåt eftersom hon köper så många nya hela tiden 8)
:roll: :nono: :hide: :hellu:
Användarens profilbild
Av Måsen
Jag verkligen älskar min nya sjal! :love:
Det känns som att jag "hittat hem" nu bland sjalarna. Den är tunn och alldeles underbar! Den är så snygg och fin så jag är alldeles till mig!
Jag är kääär! :loving: :heart:
Och nej, den har inte fastnat på bild ännu.
Av Pétronille
Åh jag är oxå sugen på en sån! (Fast jag just fått hem en fin antigua :oops: )
Vill se bild!!! :mums:
Användarens profilbild
Av svas
Idag såg jag Måsen och sjalen IRL. Klämde och kände (på sjalen...). Mmmmmm. Jättefin! Vackra färger och skön "konsistens". Är rätt sugen själv inför sommaren.
Användarens profilbild
Av bellisbella
Åh, måste bara skriva; jag fick "lov" av maken igår att beställa en! :D Han blev övertygad direkt när han läste att den var tunn, han gillar inte att lillen blir så varm o svettig i Moby Wrapen :roll: Förövrigt så klagar han jämnt på att jag klär på barnen för mycket, det gör jag inte, ibland har han bara body i sjalen...
Ska bara försöka bestämam vilken färg, maken blev förtjust i den bruna, visst den var fin... men Moby Wrapen är brun, vagnen är brun, overallen (som han visserligen håller på att växa ur) är brun. Den randiga tyckte jag var fin, någon som sett en bärbild av den???
Användarens profilbild
Av sacha42
bellisbella skrev:Åh, måste bara skriva; jag fick "lov" av maken igår att beställa en! :D Han blev övertygad direkt när han läste att den var tunn, han gillar inte att lillen blir så varm o svettig i Moby Wrapen :roll: Förövrigt så klagar han jämnt på att jag klär på barnen för mycket, det gör jag inte, ibland har han bara body i sjalen...
Ska bara försöka bestämam vilken färg, maken blev förtjust i den bruna, visst den var fin... men Moby Wrapen är brun, vagnen är brun, overallen (som han visserligen håller på att växa ur) är brun. Den randiga tyckte jag var fin, någon som sett en bärbild av den???
jag skulle kunna ta en om du väntar :lol:
Användarens profilbild
Av zmurfan
Sacha: du tar väl med dig bali-sjalarna till Umeåträffen så man får klämma på dem IRL?
Av Jessy
Så snygga. Kanske ett måste nu till sommaren.
Användarens profilbild
Av pillalilla
De är underbara... Tror ni som har klämt på dem att de funkar till en spädis? Vår bebbe kommer i slutet av maj och jag skulle gärna ha en under sommaren. Fanny började jag bära först när hon var 3-4 mån och då i vävd så jag har inga erfarenheter av spädisar och sjal.
Användarens profilbild
Av sacha42
pillalilla skrev:De är underbara... Tror ni som har klämt på dem att de funkar till en spädis? Vår bebbe kommer i slutet av maj och jag skulle gärna ha en under sommaren. Fanny började jag bära först när hon var 3-4 mån och då i vävd så jag har inga erfarenheter av spädisar och sjal.
funkar bra till bebis :D
Användarens profilbild
Av pillalilla
sacha42 skrev:
pillalilla skrev:De är underbara... Tror ni som har klämt på dem att de funkar till en spädis? Vår bebbe kommer i slutet av maj och jag skulle gärna ha en under sommaren. Fanny började jag bära först när hon var 3-4 mån och då i vävd så jag har inga erfarenheter av spädisar och sjal.
funkar bra till bebis :D
Tack, precis vad jag ville höra... Hur kunde du gissa det? :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?