Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Johnny
Vad är en snuselibusing?

Är hoppedizzan bra som "allround"-sjal? Sommar och vinter? Egentligen är det största problemet att man vill testa innan man köper. Så nästa sjalträff i Övik kanske kan va nåt..

Shalita är ganska nöjd med Ellan däremot. Det är jag som är lite tveksam.

Vad är bra längd på en sjal för någon som är 1.90 lång? Magknytningarna kräver mest tyg, väl? (Uppenbart att man inte är någon sjalgalning hehe!)

/Johnny
Användarens profilbild
Av jag71
Jag tror du gör rätt i att gå på en sjalträff: Det är bra men man ska akta sig för att förlska sig i för många sjalar (åt gången åtminstonde). BE alla ta med så många sjalar och långder dem bara kan så ska du nog se att du hittar någon som passar. Ta med ett måttband också. MIn hoppis som ska vara 5,4 är lite över 6 meter och 6 dm kan göra mycket när man knyter.
Användarens profilbild
Av sacha42
Johnny skrev:Vad är en snuselibusing?

Är hoppedizzan bra som "allround"-sjal? Sommar och vinter? Egentligen är det största problemet att man vill testa innan man köper. Så nästa sjalträff i Övik kanske kan va nåt..

Shalita är ganska nöjd med Ellan däremot. Det är jag som är lite tveksam.

Vad är bra längd på en sjal för någon som är 1.90 lång? Magknytningarna kräver mest tyg, väl? (Uppenbart att man inte är någon sjalgalning hehe!)

/Johnny
snuselibusingen är Jennys nick här på sjalbarn :D

Ja, det är bara att prova på nästa sjalträff. Tror att en 5,2-5,4 skulle vara bra för dig som är lång :D
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
Spännande att följa eran jakt här =) blir lite som en dataföljetång *L*
Nästa sjalträff är planerad till den 16:e, alltså inte så länge tills dess! Så ni får väl fundera tills dess och så ska jag försöka hjälpa till att mana alla att ta med så många sjalar som möjligt!
Ni kan ju få prova min kommande easy då med, hehe
Kram och godnatt!
Användarens profilbild
Av sacha42
MammaTillFelicia skrev:Spännande att följa eran jakt här =) blir lite som en dataföljetång *L*
Nästa sjalträff är planerad till den 16:e, alltså inte så länge tills dess! Så ni får väl fundera tills dess och så ska jag försöka hjälpa till att mana alla att ta med så många sjalar som möjligt!
Kram och godnatt!
16e, då kanske jag hinner komma. Jag hae ne hel hockeytrunk med sjalar :lol: 8)
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
sacha42 skrev:
MammaTillFelicia skrev:Spännande att följa eran jakt här =) blir lite som en dataföljetång *L*
Kram och godnatt!
Va kul! vore trevligt o träffa dig i verkligheten! och ja du verkar ju onekligen ha en sjal av varje sort och färg *L*
Användarens profilbild
Av sacha42
MammaTillFelicia skrev:
sacha42 skrev:
Kram och godnatt!
Va kul! vore trevligt o träffa dig i verkligheten! och ja du verkar ju onekligen ha en sjal av varje sort och färg *L*
ja ett par så man kan byta lite efter humör :wink:
Användarens profilbild
Av jag71
sacha42 skrev:
Kram och godnatt!
En underdrift! Du har mer sjalar än så! :lol: :lol: :lol:
Användarens profilbild
Av sacha42
jag71 skrev:
sacha42 skrev:
Kram och godnatt!
En underdrift! Du har mer sjalar än så! :lol: :lol: :lol:
ja, men nästan alla gick i trunken :lol:
Användarens profilbild
Av Johnny
Jag hoppas vi alla tre kan komma den 16e!

Anna: Nä, jag vill inte testa din Easy! :)

Sasha: Har du några linnesjalar med dig om du kommer den 16e tror du? Konstigt att vi har snöat in på detta med linnesjal. Det var någon som tipsade om calin bleu linnesjal på en babysång som Shalita och Jamina var på och sen dess har vi inte kunnat släppa det.

Tibetansk munktröjeryggsäck eller vad det heter är iaf en väldigt bra knytning, säger jag som är nybörjare.

/Johnny
Användarens profilbild
Av Isanna
Johnny skrev:Jag hoppas vi alla tre kan komma den 16e!

Anna: Nä, jag vill inte testa din Easy! :)

Sasha: Har du några linnesjalar med dig om du kommer den 16e tror du? Konstigt att vi har snöat in på detta med linnesjal. Det var någon som tipsade om calin bleu linnesjal på en babysång som Shalita och Jamina var på och sen dess har vi inte kunnat släppa det.

Tibetansk munktröjeryggsäck eller vad det heter är iaf en väldigt bra knytning, säger jag som är nybörjare.

/Johnny
Johnny: Även jag är Övikare (nåja nästan, men jag hänger på träffarna) men om du/ni kommer den 16:e så är nog en tjej som heter Emma där och hon har en Calin Bleu Linnesjal! Bra va?! :lol:
Användarens profilbild
Av Johnny
Isanna: Trevligt! Tack för tipset! Ska göra mitt (vårt) bästa. Inget springvik inbokat hittills i alla fall.
Användarens profilbild
Av Isanna
Johnny skrev:Isanna: Trevligt! Tack för tipset! Ska göra mitt (vårt) bästa. Inget springvik inbokat hittills i alla fall.
Bra det! men kan väl inte jobba när det är inplanerad sjalträff heller? :hmm: Märkliga människa! :lol: :hellu:
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
Den bruna sjalen du provade var min, en stork, fast du skulle provat den andra storken också och kännt skillnaden, och längden. Fast jag tar med mig båda den 16:e, om jag inte måste jobba.
Användarens profilbild
Av Johnny
Isanna skrev:
Johnny skrev:Isanna: Trevligt! Tack för tipset! Ska göra mitt (vårt) bästa. Inget springvik inbokat hittills i alla fall.
Bra det! men kan väl inte jobba när det är inplanerad sjalträff heller? :hmm: Märkliga människa! :lol: :hellu:
Hehe, nä självklart. Räkningar ska väl inte styra mitt liv heller? :wink:

/Johnny
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?