Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sinomamma
Jag mailade Finland förut och fick iaf ett jättetrevligt svar! :D Så håll ut så får du säkert svar du också.
Användarens profilbild
Av tinaw
Jag har bara sett rakändade Girasoler utan fransar IRL. Tror att de hade fransar ett tag, men är snedskurna fållade numera.
Användarens profilbild
Av Vinterdrake
Thea skrev:Svaret från Finland är att Krokus är slut men beräknas komma om en månad :shock: Den orange finns. Och man får lite rabatt om man köper fler 8) :floet2:

Så jag får vänta en månad på båda då. Annars blir frakten så dyr. En massa euros. Man skulle ju kunna sambeställa kanske och få det ännu lite billigare. Eller det vet jag inte :hmm: . Det kanske är skitjobbigt att hålla på med. :roll:
Jag kanske skulle vara intresserad av att sambeställa om det skulle bli billigare då... :floet2:

Men jag har verkligen inte råd just nu så det ligger i framtiden isf.. :(
Användarens profilbild
Av Sinomamma
Jag skulle också vara intresserad av en sambeställning beroende på när det blir. (ska kanske sälja min sino så jag kan köpa en krokus)
Användarens profilbild
Av solanna
Jag har ju sneglat på dessa sjalar tidigare, men jag behöver verkligen inga fler så det ska inte köpas mer här. Jag är dock väldigt förtjust i Lilja, Tulppani och den där Auro-nånting i höstiga färger. Krookus är ju underbar den också! Nä, nu får jag lämna den här tråden för annars kommer sjal- :twisted: att få ett alldeles för fast grepp om mig.
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Thea skrev:Jaha ja. :D Där ser man. Då får jag försöka styra upp det här på nåt vis :hmm: Ni kan väl pma mig om vad ni vill ha när ni har bestämt vad. Krokusen kommer ju inte förrns om en månad så diverse försäljningar hinns nog med. Och jag tror inte heller man behöver betala förrän de har dykt upp. Sen måste jag maila henne igen och höra om allt går bra förstås, så att det inte bara gällde de sjalarna jag ville ha den här gången. Men det tror jag inte. :D

Roligt! :D Jag gillar sånt här. Så det är lugnt för min del!
oh oh oh oh! :eld: :hello:
Jag kommer nog inte kunna hålla mig ifrån en girasol såklart!
jag vill vara med! 8) 8)
Användarens profilbild
Av Sinomamma
solanna skrev:Jag har ju sneglat på dessa sjalar tidigare, men jag behöver verkligen inga fler så det ska inte köpas mer här. Jag är dock väldigt förtjust i Lilja, Tulppani och den där Auro-nånting i höstiga färger. Krookus är ju underbar den också! Nä, nu får jag lämna den här tråden för annars kommer sjal- :twisted: att få ett alldeles för fast grepp om mig.
Hade du inte spanat in deras Tulppaani också?! Hehe... :twisted: :wink:

Bild
Senast redigerad av Sinomamma den mån nov 06, 2006 22:14, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Sinomamma
Solanna: Jag var visst lite hjärndö förut, du hade ju redan skrivit att du är förtjust i tulppaani! :duh:
Användarens profilbild
Av solanna
Sinomamma skrev:Solanna: Jag var visst lite hjärndö förut, du hade ju redan skrivit att du är förtjust i tulppaani! :duh:
Ingen fara, jag blev bara väldigt glad över att få sen den fina bilden! :D Men hur ska jag kunna motivera ännu en sjal? Det är ju inte så att vi precis saknar bärdon i den här familjen... :hmm: Du har inte hittat någon livebild på en Lilja förresten? ;-)
Användarens profilbild
Av Sinomamma
solanna skrev:
Sinomamma skrev:Solanna: Jag var visst lite hjärndö förut, du hade ju redan skrivit att du är förtjust i tulppaani! :duh:
Ingen fara, jag blev bara väldigt glad över att få sen den fina bilden! :D Men hur ska jag kunna motivera ännu en sjal? Det är ju inte så att vi precis saknar bärdon i den här familjen... :hmm: Du har inte hittat någon livebild på en Lilja förresten? ;-)
Inte än men när du säger så där så kanske jag ger mig ut på jakt... Få se ikväll och jag har nån jaktlycka! :wink:
Användarens profilbild
Av solanna
Sinomamma skrev: Inte än men när du säger så där så kanske jag ger mig ut på jakt... Få se ikväll och jag har nån jaktlycka! :wink:
Jag var just ute och surfade lite på finska sidor och insåg att Lilja nog är samma sjal som Mustikka och visst var det den som du fastnade för först? Lila botten med ränder i ljusare lila och turkos (typ).

Bild

Hittade en livebild här:
Bild

och en till med dålig färgåtergivning här:
Bild[/img]
Användarens profilbild
Av Sinomamma
Ja, Lilja och Mustikka är samma sjal. Jag har också frågat omhulda.com om färg 0 är samma som Lilja och det är det. Den ser lite annorlunda ut på deras hemsida. Bottenfärgen ser mer blå ut än lila.
Bild

De andra livebilderna har jag sett förut, hade den länken under sjalbarn och sjalar när lila sjalar efterlystes. Här är länken igen: http://www.netland.fi/outik/kuvapankki/ ... =id%20desc

Jag tänkte försöka hitta några privatbilder från nåt amerikanskt sjaforum.
Användarens profilbild
Av Sinomamma
En till livebild på Tulppaani:

Bild

Snyggaste bilden hittills! Nu är nästan jag också sugen på en sån! :twisted:

Hittade en till:

Bild
Användarens profilbild
Av Sinomamma
Mera Krookus bilder:

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Oj, kanske lite jobbigt stora bilder... :oops: Säg till om jag ska länka till bilderna istället!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?