Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av E och S
Är Mei Taien lika skön att bära i som Ergon? Är det svårt att få till knytningen och hanteringen av barnet då man ska sätta i det (speciellt då på ryggen) när det gäller Mei Tai. Förstår ju att det i mångt och mycket är individuellt men jag ställer frågorna i alla fall...

Jag har i alla fall kommit fram till att jag nog ändå ska satsa på en sele (i alla fall till att börja med, går ju alltid att komplettera :wink:
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Nu har jag ingen ergo, utan en patapum - men de är ju snarlika. Jag tycker att det är lättare att få upp barnet på ryggen i mei taien än i patapumen. Där axelbanden sitter fast i ryggplattan, lite halvvägs upp är lätt att trassla in sig i, tycker jag - och på meitaien har man inte det problemet.

Dessutom tycker jag att det är skönare med meitaien än patapumen när man ska bära på ryggen.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?