Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
belinda skrev:tack gurliBara för att du är en sådan gullig tjej ska jag försöka att förklara.sorry att jag kapat din tråd, men blev så himla nyfiken, fast jag hittar fortfarande inet vart ni ser den på hemsidan, mystiskt.
den ser ju i alla fall grymmesnygg ut faktiskt den där öken
Gurli skrev:Nånting är galet, för jag har tittat precis där, men nej varken öken eller orange finns medbelinda skrev:tack gurliBara för att du är en sådan gullig tjej ska jag försöka att förklara.sorry att jag kapat din tråd, men blev så himla nyfiken, fast jag hittar fortfarande inet vart ni ser den på hemsidan, mystiskt.
Jo, du går in på http://www.sjalar.nu och på den första sidan så finns det en Nyhetsruta (mitt på sidan) . Där står det:
easycare i (nästan) alla färger och
längder finns nu i lager!
Två nya färger, Öken och
enfärgad Orange har anlänt,
även med nya bilder
(se under respektive färg).
Förbli inte "easylös" >>
Du klickar på de två pilarna efter "easylös", då hamnar du bland sjalarna, där scrollar du ner lite tills du på höger sida ser "Öken NY"
Klickar du på sjalen får du se den i större format.
Lycka till, det är lite krånglit, men skam den som ger sigl
belinda skrev:Jag tror inte du är dum i huvudet, jag ville bara retasGurli skrev:Nånting är galet, för jag har tittat precis där, men nej varken öken eller orange finns medbelinda skrev:tack gurliBara för att du är en sådan gullig tjej ska jag försöka att förklara.sorry att jag kapat din tråd, men blev så himla nyfiken, fast jag hittar fortfarande inet vart ni ser den på hemsidan, mystiskt.
Jo, du går in på http://www.sjalar.nu och på den första sidan så finns det en Nyhetsruta (mitt på sidan) . Där står det:
Två nya färger, Öken och
även med nya bilder
Förbli inte "easylös" >>
Du klickar på de två pilarna efter "easylös", då hamnar du bland sjalarna, där scrollar du ner lite tills du på höger sida ser "Öken NY"
Lycka till, det är lite krånglit, men skam den som ger siglvad skumt! är jag den enda? hoppas du inte tror jag är dum i huvet, men det ärfaktiskt så att öken finns inte där
men tack ändå gurliväldans rart av dej att anstränga dej för stackars mej, men jag ger mej nu tror jag
Gurli skrev:ja men visst borde det ha att göra med nåt sånt, hmm att updatera hjälpte icke, men nån gång borde den uppdaterade sidan komma fram även till mejbelinda skrev:Gurli skrev:Nånting är galet, för jag har tittat precis där, men nej varken öken eller orange finns medbelinda skrev:tack gurliBara för att du är en sådan gullig tjej ska jag försöka att förklara.sorry att jag kapat din tråd, men blev så himla nyfiken, fast jag hittar fortfarande inet vart ni ser den på hemsidan, mystiskt.
Två nya färger, Öken och
även med nya bilder
Förbli inte "easylös" >>
Lycka till, det är lite krånglit, men skam den som ger siglvad skumt! är jag den enda? hoppas du inte tror jag är dum i huvet, men det ärfaktiskt så att öken finns inte där
men tack ändå gurliväldans rart av dej att anstränga dej för stackars mej, men jag ger mej nu tror jag
Jag har hört andra som haft liknade problem med sidor som uppdateras. Antingen räcker det att starta om Explorer, eller vad du använder, eller så var det något med cookies eller cash
![]()
Du kan ju också pröva att gå in på sidan och uppdatera (F5).
Gurli skrev:Jag tror inte du är dum i huvudet, jag ville bara retasnej jag hajar
medusan75 skrev:belinda skrev:Det är säkert din plånbok som är i maskopi med din man och datorn, så att du inte kan köpa dommedusan75 skrev:Ökengaaa jag upprepar: är jag denenda som inte får fram desa skönheter
Orange
belinda skrev:ok felet var att jag använder mozilla firefox, ist för explorer, firefox visar inet men nu när jag kollade med explorer gick det. Förlåt än en gång för trådkapningenMen i min Firefox syns det
Tyras å Knuts mamma skrev:Men när kommer den rosa dåUndrar jag med
One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?