Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av belinda
tack gurli :D sorry att jag kapat din tråd, men blev så himla nyfiken, fast jag hittar fortfarande inet vart ni ser den på hemsidan, mystiskt.

den ser ju i alla fall grymmesnygg ut faktiskt den där öken :lol:
Användarens profilbild
Av Gurli
belinda skrev:tack gurli :D sorry att jag kapat din tråd, men blev så himla nyfiken, fast jag hittar fortfarande inet vart ni ser den på hemsidan, mystiskt.

Bara för att du är en sådan gullig tjej ska jag försöka att förklara.

Jo, du går in på http://www.sjalar.nu och på den första sidan så finns det en Nyhetsruta (mitt på sidan) . Där står det:
easycare i (nästan) alla färger och
längder finns nu i lager!
Två nya färger, Öken och
enfärgad Orange har anlänt,
även med nya bilder
(se under respektive färg).
Förbli inte "easylös" >>

Du klickar på de två pilarna efter "easylös", då hamnar du bland sjalarna, där scrollar du ner lite tills du på höger sida ser "Öken NY"
Klickar du på sjalen får du se den i större format.

Lycka till, det är lite krånglit, men skam den som ger sigl :wink:
Användarens profilbild
Av Sinomamma
:lol: Du är härlig du, Gurli! :vågen: för dig!
Av belinda
Gurli skrev:
belinda skrev:tack gurli :D sorry att jag kapat din tråd, men blev så himla nyfiken, fast jag hittar fortfarande inet vart ni ser den på hemsidan, mystiskt.

Jo, du går in på http://www.sjalar.nu och på den första sidan så finns det en Nyhetsruta (mitt på sidan) . Där står det:
Två nya färger, Öken och
även med nya bilder
Förbli inte "easylös" >>

Du klickar på de två pilarna efter "easylös", då hamnar du bland sjalarna, där scrollar du ner lite tills du på höger sida ser "Öken NY"

Nånting är galet, för jag har tittat precis där, men nej varken öken eller orange finns med :shock: vad skumt! är jag den enda? hoppas du inte tror jag är dum i huvet, men det ärfaktiskt så att öken finns inte där :cry:

men tack ändå gurli :D väldans rart av dej att anstränga dej för stackars mej, men jag ger mej nu tror jag :lol:
Användarens profilbild
Av Gurli
belinda skrev:
Gurli skrev:

Två nya färger, Öken och
även med nya bilder
Förbli inte "easylös" >>

Nånting är galet, för jag har tittat precis där, men nej varken öken eller orange finns med :shock: vad skumt! är jag den enda? hoppas du inte tror jag är dum i huvet, men det ärfaktiskt så att öken finns inte där :cry:

men tack ändå gurli :D väldans rart av dej att anstränga dej för stackars mej, men jag ger mej nu tror jag :lol:
Jag tror inte du är dum i huvudet, jag ville bara retas :P ...och inte kan du g upp så lätt. Kom igen nu, på dom bara.

:hmm: Jag har hört andra som haft liknade problem med sidor som uppdateras. Antingen räcker det att starta om Explorer, eller vad du använder, eller så var det något med cookies eller cash :whut:
Du kan ju också pröva att gå in på sidan och uppdatera (F5).
Användarens profilbild
Av medusan75
Öken
Bild

Orange
Bild
Av belinda
Gurli skrev:
belinda skrev:
Gurli skrev:

Två nya färger, Öken och
även med nya bilder
Förbli inte "easylös" >>

:hmm: Jag har hört andra som haft liknade problem med sidor som uppdateras. Antingen räcker det att starta om Explorer, eller vad du använder, eller så var det något med cookies eller cash :whut:
Du kan ju också pröva att gå in på sidan och uppdatera (F5).
ja men visst borde det ha att göra med nåt sånt, hmm att updatera hjälpte icke, men nån gång borde den uppdaterade sidan komma fram även till mej
Gurli skrev:Jag tror inte du är dum i huvudet, jag ville bara retas :P
nej jag hajar 8) :D
Av belinda
medusan75 skrev:Öken
Bild

Orange
Bild
gaaa jag upprepar: är jag denenda som inte får fram desa skönheter Bild
Användarens profilbild
Av medusan75
belinda skrev:
Bild

Orange
Bild
Det är säkert din plånbok som är i maskopi med din man och datorn, så att du inte kan köpa dom :hopmad:
Av belinda
medusan75 skrev:
belinda skrev:
Bild

Orange
Bild
Det är säkert din plånbok som är i maskopi med din man och datorn, så att du inte kan köpa dom :hopmad:
:lol: :lol:

ok felet var att jag använder mozilla firefox, ist för explorer, firefox visar inet men nu när jag kollade med explorer gick det. Förlåt än en gång för trådkapningen :wink:
Användarens profilbild
Av annalys
belinda skrev:ok felet var att jag använder mozilla firefox, ist för explorer, firefox visar inet men nu när jag kollade med explorer gick det. Förlåt än en gång för trådkapningen :wink:
Men i min Firefox syns det :P

Den där öken var ju grymmesnygg! Jag har visst glidit iväg från det blå mot det guloranga hållet.

Hmmm, fast jag inte behöver det hade jag ju eventuellt möjligen tänkt unna mig någon form av sval sommarsjal när min Rebozo är såld och vi ska på semester till Kanarieöarna i december (om vi nu bestämmer oss för att göra det). Hade tänkt på Amazonas Carry Sling Laguna, men jag kanske ska tänka om...
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Tyras å Knuts mamma skrev:Men när kommer den rosa då :wink:
Undrar jag med :roll:
Användarens profilbild
Av johanna
Och jag också :D Sjalbarn kommer att bli helt översvämmat av rosa Easysjalar ;)
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
GAAAAHHH ORANGE!!!!!! :love:

Jag är eg apful i orange men jag har absolut fått för mig att jag måste ha en sjal i denna fantastiska färg. Enda trösten var ju att Easycare inte verkade ha dem för tillfället.... voj voj, vad ska fattiga K göra nu??? :roll:

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?