Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mian
Nu sitter jag där med fingret på knappen igen :roll:

Hur är tyget, är det stumt eller finns det lite giv? Finns det annars någon MeiTai som har stretchigt tyg i axelbanden :mitvit:
Av Happy me
Hm, svart-oliv är också riktigt snygg - de är alla snygga! :oops: :lol:

Jag har inte hunnit ha den så mycket men jag vill inte säga att det är så stretchig känsla i banden... Men jag är ingen expert så att jämföra är svårt. :?
Användarens profilbild
Av korell
njaeee, inte har den ngn stretch inte. Jag skulle inte heller vilja påstå att den har ens litye giv. Som vanlig lakansväv då isf.

Vet tyvärr inte hur övriga märken ser ut :(
Av Happy me
Nä, banden är ju som lakansväv - :iagree: men så mjuka och go'a!!
Av Happy me
Nä, de är inte som lakansväv utan lika i stretch, alltså inte särskilt... Svammelfia är i gång! :duh: :mrgreen:
Användarens profilbild
Av mian
Ok, tack! Tänk om det fanns en MeiTai med riktigt sjaltyg i axelbanden!
Av Happy me
:) Jo men det finns ju några som syr mei tai på beställning - kolla med dem! :wink:
Av Happy me
Har burit en del i den i dag och måste bara säga tt den blir bara mjukare och gosigare ju mer jag bär i den. :lol: :loving:

Ville bara berätta det! :)
Användarens profilbild
Av korell
Ja, jag tycker verkligen att den är bra också!
Nu är jag ganska smal, men midjebandet är så långt att jag kan knyta knuten på motsatt ställe som jag har zelda. Alltså om jag bär på ryggen så drara jag banden fram, bak och fram igen. Super
Användarens profilbild
Av mian
Happy me skrev:Har burit en del i den i dag och måste bara säga tt den blir bara mjukare och gosigare ju mer jag bär i den. :lol: :loving:

Säg inte så :twisted:
Av Tyche
Happy me skrev:Har burit en del i den i dag och måste bara säga tt den blir bara mjukare och gosigare ju mer jag bär i den. :lol: :loving:

:iagree: Den blir bara mysigare och mysigare och nu när det varit så varmt har den varit ovärderlig för oss!
Användarens profilbild
Av mian
Malin&Isaac skrev:

:iagree: Den blir bara mysigare och mysigare och nu när det varit så varmt har den varit ovärderlig för oss!
Hm, den kanske vill gå på sjalträff snart :mitvit: I Uppsala eller Sthlm :D
Av Happy me
:lol: Ja, någon gång ska jag väl gå på min första sjalträff också! :wink: Uppsala funkar ju bäst för mig. :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?