Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
LL skrev:Oj, oj, oj vilket hårklyveri. :lol: leo stork är alltså mjukare än randiga storkar, medan randiga är glattare i tyget. Hups, nu börjar min i vanliga fall ganska teoretiska hjärna börja längta efter lite handfast praktik. Som sagt ovan - om jag bara finge prova ordentligt!Hej!
Katharina skrev:Jag tycker leo färgerna är mjukare än de randiga. De är sammetslena när de är helt nya. De randiga är också lena men inte lika som leosjalarna. Den naturfärgade är aningen mindre sammetslen än de övriga leofärgerna. Efter ett tag när man använt leo så blir de lite luddiga på ett sätt som inte händer med de randiga. Jag viker ett veck fram på sjalen när jag knyter xomslut och i det vecket på leo rougen så är den luddig.Luddighet, ett nytt begrepp i sjalvärlden
Högst ovetenskaplig iaktagelse
Lin skrev:Ju mindre barn man har desto viktigare är det ju att sjalarna är mjuka. Man vill ju inte direkt stoppa in en nyfödd i något strävt och hårt. Storkarna är nog ändå rätt bra för små bebisar på det viset.
Håller också med om att Leo är väldigt mjuka redan från början. Den behövdes inte alls tvättas in som t ex Didyn jag hade. Didyn kändes som riktigt hård säckväv :lol: innan den var tvättad och använd lite...
Elin skrev:Fast min Easy blev sträv efter tvätten...men jag har inte hunnit använda den så mycket...drar mig lite för det nu när den inte känns så mjuk och skön...men då blir det bättre då Lin?! :DMånga sjalar är lite sträva direkt efter tvätt, Hoppedizen blir jättehemsk direkt efter tvätt tycker jag (jag torktumlar den inte), men det blir bättre igen efter ett tag.
Vad skönt att höra....det är ju ändå synd p åen så fin sjal som Easyn om den inte var mjuk och go
Katharina skrev:Didy katja som jag använt massor har inte heller några luddtendenserFast min Leo Marine har inte luddat sig. detta trots 20 månaders användning och en hel del liggandes på golvet.Kanske är en liten stork-egenhet att ludda?
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?