Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ingrid
Fridute skrev::heart:

Jo det var jag som hjälpa dig i GBG och knöt tvillingknytning på en ev kund. Själv har jag ifs varit mest uppe i mitt egna och under en period tror jag att jag missade allt annat vad gällde alla andra på SB.

Här ser vi fram emot en liten flicka i dagarna, men känns fortfarande overkligt då livet är så mycket runt omkring oss.
Ja just det ja, det var du som knöt på tvillingmamman! Hon blev fin i sjal :D Du har ju bytt nick här på SB, så jag blev lite förvirrad ett tag tidigare :) Nej, ibland har man mer än nog med sitt och de sina att man faktiskt inte har vare sig tid eller ork att ta till sig andras liv och leverne. Och så får det vara ibland. Jag hoppas nu att allt går riktigt bra och att ni kan få njuta av nyföddgos i lugn och ro nu! Det är du och de andra i familjen också värda! :heart:
Användarens profilbild
Av marmite
Jag har visserligen inte testat så mycket men jag gillar verkligen vår gemini! Den är så okrånglig, inga specialgrejer att sätta babyn i. Det är skönt att bära och lätt att få på utan hjälp. Jag har en brun, den är snygg och enkel men nya kollektionens prints är fantastiskt fina!
Användarens profilbild
Av Mammazenita
kvarnkvik skrev:Jag har en wompat sydd av en earthy rainbow som jag funderar på att sälja :purskis: (säg till om du är intresserad) Jag tycker att den funkade bra först när bebisen var lite större. Det är annars den mysigaste sele jag har haft, mjuk som en sjal :loving:
Skickade pm till dej! :tumup:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?