Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av annamedsamuel
Mia!
Skulle de då inte bara kunna lägga till en rad av knappar för att göra sjalen med flexibel att passa din storlek? Vi lade till två rader med knappar för att den skulle passa oss båda och det är det också som varit så bra med den, att den varit justerbar.
/Anna
Användarens profilbild
Av Jennelii
Åhh...en sån vill jag sy...hur gör man det tro? Jag har ju aldrig sett nån "live"...
Användarens profilbild
Av Mia
annamedsamuel skrev:Mia!
Skulle de då inte bara kunna lägga till en rad av knappar för att göra sjalen med flexibel att passa din storlek? Vi lade till två rader med knappar för att den skulle passa oss båda och det är det också som varit så bra med den, att den varit justerbar.
/Anna
Gjorde ni detta själva eller beställde ni det av dem?? tog ni större eller mindre storleken och satte i en extra rad på?
Användarens profilbild
Av annamedsamuel
Det står inte vilken storlek det är i vår pouch och det var så längesen vi köpte den. Skulle väl tro att vi utgick från en större och lade till två rader (det gjorde alltså Kangaroo Korner) innerst. Men om du frågar dem har de säkert svaret.
/Anna
Användarens profilbild
Av Mia
Ja, jag frågade faktiskt, tyvärr svarade de att de inte gör sånt, vill väl sälja fler.. "men jag hjälper er gärna med storlek om vi får dina mått"... "du är mitt emellan två storlekar så vi föreslår att du köper båda två... och skickar tillbaks den ena.." Ha! det blir ju mycket dyrare för mig.. men det tänker de inte på.. nä så det blir nog ingen sån..
Användarens profilbild
Av annamedsamuel
Jaha, då måste de ha ändrat policy. Det tycker jag var lite dålig service. Nu har jag inte varit inne på deras sida på länge, men då stod det att man kunde betala för att lägga till extra knapprader om man betalade lite mer. Kan du inte själv sätta dit extra tryckknappar tror du?
/Anna
Användarens profilbild
Av Helen
Lin ta en promenad upp till tygaffären på södergatan. Kolla vad de har.
Fleecetyg är inte så ryslgit dyrt. Är ni två så kan ni dela en längd. Tänk bara på hur ni får stretchen. På längden eller bredden....
Och som Anna skriver. Gör den lite längre och ha knappar. Då fungerar den både med och utan ytterkläder... eller till både er och era gubbar :lol:

Jag vill hemskt gärna se resultatet :lol: :lol: ¨
Jag provade Annas en gång, men just den modellen tyckte jag inte passade mig....

/Helen

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?