Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Elina
=)
Det blir nog jätte fint! Har oxå beställt en choklad linnesjal, betalade den igår, så nu väntar jag oxå ivrigt.
Lägger oxå självklart upp bilder, kanske kan låna kompisens 3 månaders bäbis och visa.
Användarens profilbild
Av persilja
Gud vad bra! En tråd som besvarade precis det jag funderade på. Jag ska också till medeltidsveckan med min nu snart 8 månaders bäbis.... är inte så sjalvan alls. Benjamin och Moby Wrapen jag köpte förra hösten gillade inte varann, det blev alldeles för varmt. :oops:

Behöver alltså en lättknuten och väääldigt sval sjal. Jag gillar också brunt, så jag ska nog också ta och kolla upp tipsen från den här tråden.... Hade tänkt klara mig på en Ergo, den gamla modellen. Men det är ju snyggt om man ser mer medeltida ut när nu kläderna under kommer vara det. :)

Fler som ska dit? Man kanske kan få till en sjalträff? *nyfiken*
Användarens profilbild
Av zandrama
EllaRoo Aloe! Fast jag vet inte om den passar en 18-månaders. Jag kommer ha den, Ägirshus Unn ringsjal och eventuellt någon annan (och ett par i packningen eftersom vi ska vandra veckan innan).
Användarens profilbild
Av betsla
Jag är jättenöjd med min nya sjal!!!

Den är tunn, smidig och verkar lagom sval till sommaren. Dessutom är färgen helt underbar!! :tumsup:
Användarens profilbild
Av persilja
Blev så inspirerad att jag också har beställt en linnesjal från Calin Bleus i färgen choklad. Och så köpt tyg och beställt sjalringar till en ringsjal. *yster* Och så blev jag jättesugen på en Storchenwiege Anna som jag hittade några bilder på här inne på forumet. Oj, oj. Jag har fastnat i sjalträsket! :shock:
Min kära sambo såg lite undrande ut när jag sa att jag nog tyckte att vi kunde bära i sjal istället för att använda barnvagnen också...... Hm. :lol:
Användarens profilbild
Av tinaw
persilja skrev:Blev så inspirerad att jag också har beställt en linnesjal från Calin Bleus i färgen choklad. Och så köpt tyg och beställt sjalringar till en ringsjal. *yster* Och så blev jag jättesugen på en Storchenwiege Anna som jag hittade några bilder på här inne på forumet. Oj, oj. Jag har fastnat i sjalträsket! :shock:
Min kära sambo såg lite undrande ut när jag sa att jag nog tyckte att vi kunde bära i sjal istället för att använda barnvagnen också...... Hm. :lol:
Hmmm... plötsligt uppseglande habegär... färgglada tygstycken... ränder... sneglar illvilligt på barnvagnen...

Det låter som ett allvarligt fall det här! :wink: :twisted:
Användarens profilbild
Av betsla
Den är fantastiskt snygg och skön!! :D

Bild
Användarens profilbild
Av persilja
Ja! *längtar ännu mer tills den kommer* Den är ju jättevacker! Och vad fin den var till ditt hår, Betsla. :)
Beställde den från Babyhip men den var slut på lagret.... så jag måste vänta ända till 15:e maj!!! Arghhh. :evil:

Min allra första vävda sjal. *liten tår i ögat* ;)
Användarens profilbild
Av persilja
tinaw skrev: Hmmm... plötsligt uppseglande habegär... färgglada tygstycken... ränder... sneglar illvilligt på barnvagnen...

Det låter som ett allvarligt fall det här! :wink: :twisted:
Jo. Jag har varit där förr. Har en garderob med tyg som ska bli diverse historiska kreationer... mest medeltida. Eller väskor/kassar/kuddar/gardiner.... för att inte tala om allt garn som ska virkas, stickas och nålbindas. Det verkar dock som om det mesta måste ligga där och mogna rätt länge. Kanske tills jag faktiskt lär mig att virka och sticka ordentligt. Det enda jag fått någolunda ordning på är nålbinderiet. :9
Användarens profilbild
Av Scharlott
betsla skrev:Den är fantastiskt snygg och skön!! :D
Så fina i blev! Den klär er och det blir väl toppen till medeltidsveckan :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?