Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hur går det? Kanske redan skaffat nåt nytt, men jag skriver iaf :P.
Jag är inte så erfaren och dessutom 175 cm lång dock. :rodna: Jag använder oftast vår WBS, så typ trikå fast sonen väger närmare 8 kg(hoppas jag, inte vägts på ett tag :P). Om jag ska bära långt ute i kylan blir det dock en Hoppe(som jag tycker är ganska förlåtande även om man knutit aningens löst). För oss får vi ett mycket bättre resultat när jag har krysset utanpå nu när jag tränat lite.
Tänkte bara lägga in att man ju kan dra i båda ändarna samtidigt(beror säkert på vilken sjal kanske?) eller hålla fast den ena med handen under rumpan medan man drar i den andra. Så tyget inte åker tillbaka.

Svamlar säkert mest...har en bebis som vill leka nu :P. Tyckte bara det lät tråkigt att det ska göra ont på dig och lillen. :( Hoppas ni hittat nåt bra alternativ!! :)
Tack för hjälpen (av alla!)! :D Ja, nu har man hittat och köpt något. Jag skulle egentligen köpa en natibaby men då jag mailat "mammaBarn" hemsidan och undrat om deras natibaby och jag inte fått något svar köpte jag en didymos istället! Jag får faktiskt säga att den ger mycket bättre avlastning. Den är helt okej också när det gäller tjockleken, finns ju mycket tjockare sjalar. :wink: Väldigt gosig och skön sjal. I och med att jag även var ute efter ett annat bärverktyg som även var lite lättare att knyta så blev det en hybrid också. Jag kan VARMT rekommendera denna. Kan t.o.m. erkänna att jag tycker hybriden slår sjalen på avlastning... Den hamnar väldigt bra på mig som är liten i alla fall. :) Tyngden hamnar på axlar (som på en ryggsäck) och höfterna vilket gör mindre ont än sjalen som läger mycket av tyngden på övre halvan av ryggen och midjan. Didymos sjalen skär ju inte in dock så jag skulle vilja säga att när det kommer till kritan hybriden och didymossjalen lika avlastande. Men om jag jämför med sommarsjalen vi har är hybriden mer avlastande. Rekommenderar i alla fall! :app:
Ankhiana skrev:Tack för hjälpen (av alla!)! :D Ja, nu har man hittat och köpt något. Jag skulle egentligen köpa en natibaby men då jag mailat "mammaBarn" hemsidan och undrat om deras natibaby och jag inte fått något svar köpte jag en didymos istället! Jag får faktiskt säga att den ger mycket bättre avlastning. Den är helt okej också när det gäller tjockleken, finns ju mycket tjockare sjalar. :wink: Väldigt gosig och skön sjal. I och med att jag även var ute efter ett annat bärverktyg som även var lite lättare att knyta så blev det en hybrid också. Jag kan VARMT rekommendera denna. Kan t.o.m. erkänna att jag tycker hybriden slår sjalen på avlastning... Den hamnar väldigt bra på mig som är liten i alla fall. :) Tyngden hamnar på axlar (som på en ryggsäck) och höfterna vilket gör mindre ont än sjalen som läger mycket av tyngden på övre halvan av ryggen och midjan. Didymos sjalen skär ju inte in dock så jag skulle vilja säga att när det kommer till kritan hybriden och didymossjalen lika avlastande. Men om jag jämför med sommarsjalen vi har är hybriden mer avlastande. Rekommenderar i alla fall! :app:

:tumup:
Kanon att du hittat saker som funkar bra!! :vågen:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?