Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Anso
Didy sjalarna är lite snålt tilltagna i längden och mäts inklusive en av spetsarna till skillnad mot Storkis som mäter exkl. bägge spetsaran så långt jag förstår. Så, en Didy strl 7 ((5,2?) bör nog bli bra fast det beror ju också på vad du vill knyta med den förstås.
Användarens profilbild
Av diddeldi
Ulltuss skrev:Är det alltså så att just Wellensjalarna hos Didy är sträva? Det är ju en sån jag vill ha men inte om den ska vara sträv och inte gosig ju... :?

Kikade på easycare men gillar inte färgerna faktiskt.

Om man drar en storlek 46 på överkroppen så lär det väl vara en fem-meterssjal man är ute efter eller???
wellensjalarna är sträva när de är nya. de kräver lite användning innan de blir mjuka, men sen blir de gosiga. indio är också lite sträva i början men blir mjukare sen. om man är otålig så kan man lägga den i en hög i soffan så att man sitter på den mellan gångerna man bär :wink:
Användarens profilbild
Av Helena
Hella skrev: Jag har provat easycare också, men gillade inte den lika bra faktiskt. Jag tyckte den var lite "seg" nästan. Alltså, det är verkligen en sjal av hög kvalitet, men jag fick känslan av att den var som ett stort gummiband som liksom sög fast sig på mig, och så hade den rakt avskurna ändar som jag inte heller kom överrens med.

Hur som helst så är nog storken kanske (i alla fall i min värld) lite stadigare än didymos... Eller :mitvit: Hur ska jag förklara nu så det går att förstå... Om dottern kastar sig bakåt i en stork så blir ljudeffekten *tokkk* och om hon gör samma sak i en didy så sitter hon fortfarande stadigt kvar i knytningen men didyn är inte lika brutal utan håller emot lite mjukare :lol:
Det där med stadighet är ju intressant. Nu när Miles är så stor, snart 2,5, så spelar det faktiskt ingen roll, för han kastar sig inte bakåt längre. Så Easycare funkar faktiskt väldigt bra. Och vill han inte sitta i sjalen, så är det ju ingen idé att ens försöka, så stark är jag ju inte att jag kan knyta fast honom ifall han inte vill. :lol:
Men jag kan tänka mig att till ett mindre lite bångstyrigt barn kanske det är viktigare med en stadig sjal.
Av alterego
diddeldi skrev: om man är otålig så kan man lägga den i en hög i soffan så att man sitter på den mellan gångerna man bär :wink:
:lol: eller göra det som man inte borde...torktumla

Välj den sjal du känner dig snyggast i !!! (och kolla beg. marknaden om ekonomin är ansträngd...) Kvaliteten är en smaksak... så man får nöjet att prova sig fram :twisted:
:roll: Jag gillar wellen mest pga att den är såååå rysligt snygg, men lite strävare(fortfarande efter drygt ett års misshandel) de randiga didysarna blev sköna snabbare- (äldst)skönast men kanske inte snyggast är storken...och easycare är ju coll i färgerna, lite tunnare men kanske något mindre fast/stadig :blahblah:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?