Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mica
Billiga indio är jättejobbigt. Fakstiskt. Jag gillar Didy, men gillar inte indio, men har alltid svårt att inte nappa på en bra affär. Blir helt kluven. *suck'
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Helena skrev:
Knyttet & K skrev:

*viskar* Jag kanske, kanske, kanske ska sälja min Wildrose...
Oj, är den nyinköpt eller hade du den sedan tidigare? Nu hänger jag inte riktigt med i sjalinköpen. :lol:
Nej, den har bott här ett tag (fast den får mest ligga på hatthyllan. ÄLSKAR färgen, men älskar inte Indio...
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag skulle nog egentligen ha skrivit att jag inte gillar Didymos... Mest är det fållarna jag inte gillar. Jag får ont av dem då de skär in så mycket. Det är avhjälpt på fina rosa Indio då jag fållat om den så den har bredare och plattare fållar. Men den känns aningens, aningens för kort och så gillar jag lite glattare tyger. Mönstret gör att sjalen inte glider så lätt.
Fast den ska stanna. Nu när jag ser den ligga där på hyllan så rosa och fin förstår jag inte alls hur jag kan tänka att jag ska sälja den :D
Användarens profilbild
Av Helena
Bissa skrev:
Vad är det du inte gillar med den? :notes: Har aldrig ens klämt på en..
Jag har bara känt på vanliga Didysar, de randiga och på min indio med ullblandning i. Indion känns mjukare, var mjuk redan från början när jag fick den. Men den känns mer som en finsjal, ingen kökssjal som man glatt slabbar ner. :lol: Men det kanske är för att den är så ljus som gör att jag nog kommer att vara lite mer rädd om den.
Användarens profilbild
Av diddeldi
Helena skrev:Indion känns mjukare, var mjuk redan från början när jag fick den.
det är nog olika på olika indiosar. en ny indio rubin är till exempel inte supermjuk från början, medan min använda indio rubin är hur mjuk som helst. de behöver lite gos för att bli gosiga :wink: . fast avlastar bra gör de redan från början.

har blivit lite kär i indio nu :heart:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?