Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sockertopp
Är det den här? Isåfall finns nog inte köparen här för den är reggad som USA-bo.
Av Aelia
Sockertopp skrev:Är det den här? Isåfall finns nog inte köparen här för den är reggad som USA-bo.
Nej, det var en annan, och köparen var från Sverige där, och hade 0 i omdöme.
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Okej.
När var det då?

Jag sökte på Hoppediz (för visst skrev ni att det var en sån) och avslutade auktioner men tyckte jag inte hittade nåt bra......letar kanske dåligt.
Vad blev slutbudet ungefär? *nu har ni fått igång mig på sökning :lol: *
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Går inge' bra.....

Förresten - var det ebay.de eller nåt annat?
Av Aelia
Japp, ebay.de var det och det var ca 2-3 v sen skulle jag tro. gick på....tänker....tänker....vill ju inte säga fel, men kan det var 60-70 euro :?:
ja , det var en hoppiz
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Katharina skrev:Hur söker man på objekt som gått ut?
Erwiterte suche o sen kryssar man Nur beendete Angebote. O man måste vara medlem tror jag.

Men det verkar bara gå att söka 14 dagar bak i tiden.... :cry:
Användarens profilbild
Av nennie81
Katharina skrev:
Sockertopp skrev:
Katharina skrev:Hur söker man på objekt som gått ut?
Erwiterte suche o sen kryssar man Nur beendete Angebote. O man måste vara medlem tror jag.

Men det verkar bara gå att söka 14 dagar bak i tiden.... :cry:
ok, det var tyskan jag föll på :-)
Det är nog minst 5 veckor sedan skulle jag tippa på...
Tråden finns ju inte kvar här under säljes heller och de brukar väl tas bort efter en månad?
Eller kanske att köparen såg sin drömsjal och reggade sig på ebay helt omedveten om vad som försigicks på sjalbarn Wink
nä det är omöjligt, för det finns väl ingen värld utanför sjalbarn :wink:

Sockertopp HEJA HEJA!!!!
Användarens profilbild
Av tinkerbell
miriel skrev:... så startades legenden om den rosa hoppizen....
:Hahaa: *skrattar*
.... men erkänner att jag oxå är rätt nyfis! :whut:
Användarens profilbild
Av Veronica_E
[quote="nennie81
Äh jag e heeelt övertygad om att köparen finns här men inte vågar ge sig till känna :mrgreen:
Köparen reggade sig på Ebay i samma veva som vi diskuterade sjalen här på forumet å det kan ju inte vara slumpen eller hur :roll: :hellu:[/quote]

Det kan ju vara en sån som jag som läser det mesta här inne men sällan skriver :oops:
Användarens profilbild
Av nennie81
Veronica_E skrev:[quote="nennie81
Äh jag e heeelt övertygad om att köparen finns här men inte vågar ge sig till känna :mrgreen:
Köparen reggade sig på Ebay i samma veva som vi diskuterade sjalen här på forumet å det kan ju inte vara slumpen eller hur :roll: :hellu:
Det kan ju vara en sån som jag som läser det mesta här inne men sällan skriver :oops:
Får se till att hålla denna tråd vid liv ett tag då så kanske köparen ser den och ger sig till känna efter en tid 8) :lol: :mrgreen:
Av Aelia
Det är inte säkert att köparen vågar efter denna efterlysning, hahaha :rofl:
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Kanske skall lägga det inne på 'Vem var det jag såg' istället :lol: :lol:
Användarens profilbild
Av Sockertopp
O förresten, som ni nog gissade hittade jag ju inget. Verkade ju inte gå att söka så långt bak i tiden. Ni skulle hojtat tidigare :this: :lol:
Användarens profilbild
Av nennie81
Sockertopp skrev:O förresten, som ni nog gissade hittade jag ju inget. Verkade ju inte gå att söka så långt bak i tiden. Ni skulle hojtat tidigare :this: :lol:
:duh: dumma mig hade ju tänkt efterlysa den tidigare men det blev adrig av :wink: :roll:
Användarens profilbild
Av nennie81
nennie81 skrev:
Veronica_E skrev:[quote="nennie81
Köparen reggade sig på Ebay i samma veva som vi diskuterade sjalen här på forumet å det kan ju inte vara slumpen eller hur :roll: :hellu:
Får se till att hålla denna tråd vid liv ett tag då så kanske köparen ser den och ger sig till känna efter en tid 8) :lol: :mrgreen:

dagens puff
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 14
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?