Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Scharlott
Elin skrev:Åh en mokka!!!!!!!

var hittar jag den?
Här hittar du listan på Babybodens återförsäljare, men jag vet dock inte vilka av dem som kommer ta hem Hug-a-bub i de nya färgerna :wink: Men vi är nog flera som väljer att göra det för de är himla snygga :D
Senast redigerad av Scharlott den mån jan 30, 2006 22:23, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av sus
johanna skrev:Nån som vill köpa en oanvänd vit Kari-Me? Eller nej förresten, den ska ju maken ha. Man behöver flera trikåsjalar, visst?
Klart man behöver fler trikåsjalar, små bebisar kräks ju iblnad och då måste man tvätta sjalen coh då behöver man ju ett ombyte eller hur :wink:
Användarens profilbild
Av norkmedoo
fler bebisar och fler sjalar!!! :lol:
minst en till... bebis... och en hug-a-bub...
...och... 8)...
Användarens profilbild
Av Linnea
:lol: :lol: :lol:
Användarens profilbild
Av johanna
sus skrev:Klart man behöver fler trikåsjalar, små bebisar kräks ju iblnad och då måste man tvätta sjalen coh då behöver man ju ett ombyte eller hur :wink:
Och så ska ju h-a-b vara så stadig har jag hört, så den har lång användningstid :roll: Många bra anledningar nu. Men var FINNS den? Beställarfingret kliar men jag har ingenstans att klicka :lol:
Användarens profilbild
Av Scharlott
johanna skrev:Och så ska ju h-a-b vara så stadig har jag hört, så den har lång användningstid :roll: Många bra anledningar nu. Men var FINNS den? Beställarfingret kliar men jag har ingenstans att klicka :lol:
Hug-a-bub finns inte i Sverige ännu. Kommer finnas hos Babyboden och återförsäljarna om ett par månader :wink:

Stämmer precis som du skriver Johanna att Hug-a-Bub är stadig och ha lång användningstid. Följande här kan man läsa i FAQ på Hug-a-Bub:s hemsida:
Up to what age / weight can I carry my baby in a hug-a-bub®?
There is no weight or age limit for the hug-a-bub because our carrier draws your child’s weight into your body rather than dragging from your shoulders. While it is still comfortable to carry a 2 year old child in a hug-a-bub® it was designed to allow parents to carry children for longer episodes of time. Most babies over the age of 1 and a 1/2 years no longer desire to be carried as much, so wearing periods tend to be shorter and less frequent. While the hug-a-bub® is most useful from birth until around 1 year, it remains comfortable for use way beyond this age. Keep your hug-a-bub® handy though for the times when your older child may be ill and clingy, wanting to be held a lot. You will be amazed how comfortable it can be even with a 3 year old.
Blev som sagt himla förtjust i den nya färgen mokka-hassel. Så en sådan blir det för oss :D
Användarens profilbild
Av AnKa
Bissa skrev:
AnKa skrev:T.o.m. jag som aldrig skulle sätta på mig något rosa är såld *dregglar* och *funderar på om jag inte ska dra ur spiralen* för jag måååste nog ha en Hub.
:lol: de flesta skaffar sjal till bebis men sjalare skaffar bebis till sjalen :lol:
Japp, en sann sjalare skaffar bebis till sjalen :lol: :lol: Men det kommer ju nya underbara sjalar heeeela tiden så vad gör man när man blir för gammal och inte kan få barn längre?????

.... Ahhh.... :idea: kom på det själv; barnbarn :D :D
Användarens profilbild
Av johanna
Lottie skrev:Hug-a-bub finns inte i Sverige ännu. Kommer finnas hos Babyboden och återförsäljarna om ett par månader :wink:
HRMF. Jag har inte TID att vänta i flera månader. Jag vill ha den NUUUU. (Vadå, bebis säger ni? Ja den kommer ju i mars förstås... :lol:)
Av Carina
Nääääeeeee! :shock:
Måste ha... någon gång, när dottern får syskon... eller kanske bara att fingra på.... Som låååång docksjal kanske? Annars kan jag ju bära katten kanske.... :roll:
Användarens profilbild
Av pillalilla
Åhh, vad fina.... Jag lovade sambon i nåt förvirrat ögonblick att jag inte skulle köpa fler sjalar, men man kan ju alltid säga att det gällde fler sjalar till Fanny. Kommer det en bebbe till, måste ju den få egna sjalar eller hur? :lol:

Begriper iofs inte hur jag kunde säga något så dumt som att inte köpa fler sjalar, men kanske man kan skylla på hormonerna? :?
Användarens profilbild
Av April
Och den nya mocca Smile
Men åhhhhhh vad den är fin! Man måste väl ha både en Mocca och en Sino... eller? Jag ahr ju sålt vagnen och tänker inte skaffa en ny :-D Hoppas att Sino kommer i lite andra färger snart.

Kram
Användarens profilbild
Av Aurian
johanna skrev:
Lottie skrev:Hug-a-bub finns inte i Sverige ännu. Kommer finnas hos Babyboden och återförsäljarna om ett par månader :wink:
HRMF. Jag har inte TID att vänta i flera månader. Jag vill ha den NUUUU. (Vadå, bebis säger ni? Ja den kommer ju i mars förstås... :lol:)

Beställ från Finland! Du kan maila dem på svenska: info@babyidea.fi
Av Carina
Åhh jag förstår inte ett ord finska... vart hittar man sjalarna med snurrorna på? Finns två olika på bild men det kanske finns fler? Och ena bilden syns färgen väldigt dålig på.
Användarens profilbild
Av Ester
Froggie - kan man beställa f¨ån den sida du länkade till?

och vad betyder de olika priserna som står?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?