Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jinxan
Näää du behöver ingen indio

Jag gillar inte dom :hide: :lol: undrar om jag blir överkörd här nu? :fnissa:
Användarens profilbild
Av mari_tres
JinxLinda skrev:Näää du behöver ingen indio

Jag gillar inte dom :hide: :lol: undrar om jag blir överkörd här nu? :fnissa:
Jinx ---> :badidea:

:fnissa:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Din mamma: kika in på birdiesroom.com, där finns det en del bilder på olíka indiosar :tumup:
Användarens profilbild
Av katha
Nej,nej, jag håller med jinxlinda, ingen indio!
Jag kan tro att en indio kan va bra å ha när man har bebis men den blir alldeles för smal när barnen blir stora. Jag är ingen indiofan...Jag har haft måånga här men ingen har fastnat på min näthinna, så vackra är dom inte. Nu vet jag att jag får stryk men det skiter jag i! :Hahaa: Satsa på en ellevill i silke eller någon av de nya som kommer i vår.... :twisted:
Men klart man ska testa en indio så vet man ju om man gillar den eller inte. :tumup: Köp en beggad och ingosad bara! :D
Användarens profilbild
Av mari_tres
katha skrev:Nej,nej, jag håller med jinxlinda, ingen indio!
Jag kan tro att en indio kan va bra å ha när man har bebis men den blir alldeles för smal när barnen blir stora. Jag är ingen indiofan...Jag har haft måånga här men ingen har fastnat på min näthinna, så vackra är dom inte. Nu vet jag att jag får stryk men det skiter jag i! :Hahaa: Satsa på en ellevill i silke eller någon av de nya som kommer i vår.... :twisted:
Men klart man ska testa en indio så vet man ju om man gillar den eller inte. :tumup: Köp en beggad och ingosad bara! :D
Hur stora är för stora? Jag bär min 2,5-åring i indio och det funkar perfekt =) Jag har en indio som är 70 bred och den tycker jag är för bred eftersom jag är van vid de smalare :wink:
Användarens profilbild
Av katha
mari_tres skrev:
katha skrev:Nej,nej, jag håller med jinxlinda, ingen indio!
Hur stora är för stora? Jag bär min 2,5-åring i indio och det funkar perfekt =) Jag har en indio som är 70 bred och den tycker jag är för bred eftersom jag är van vid de smalare :wink:
Jag har inte haft nån indio som varit bredare än 65 cm och det tycker jag är för smalt. Jag ska ha myyycket tyg och tycker inte jag får nog med tyg under rumpan på dottern med en så smal sjal. Men det är ju en smaksak ser du. Fast nästa år flyttar det säkert in en och annan didysjal här ändå, men då har jag bebis att bära... :D
Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
En indio i ull tycker jag...
Användarens profilbild
Av Din mamma
Här går åsikterna isär! Jag tycker inte att Zarorna har lika fint mönster tyvärr. Annars kanske de skulle vara något. Men de är bredare än Indiosarna alltså? Jag gillar nog breda sjalar... tror jag. :lol:

Jag kanske ska hålla mig till mina Girasolar som jag kan helt enkelt.
Användarens profilbild
Av skogsväsen
Din mamma skrev:
mari_tres skrev:Då ska du ha den här... :wink:

Indio apricot/rubin, 70%Baumwolle/30%Seide
Bild
Tjusigt!
Det är absolut en sådan du behöver, jag har en som jobbat hårt nu i sommar som du kan få låna ett tag o se om det är något för dig. Den är 70 bred o alldeles perfekt :D
Användarens profilbild
Av Din mamma
skogsväsen skrev:
Din mamma skrev:

Bild
Tjusigt!
Det är absolut en sådan du behöver, jag har en som jobbat hårt nu i sommar som du kan få låna ett tag o se om det är något för dig. Den är 70 bred o alldeles perfekt :D
Nej, men det kan jag inte ta emot, jag har inte råd att köpa just nu hur underbar den än är! Men tack för erbjudandet! :heart:
Användarens profilbild
Av mari_tres
skogsväsen skrev:
Din mamma skrev:

[img ]http://didymos.de/bilder/muster-gr/502.jpg[/img]
Tjusigt!
Om du hemst gärna vill låna ut den till nån så ska du inte behöva tjata :wink:
Användarens profilbild
Av skogsväsen
mari_tres skrev:
skogsväsen skrev:
Din mamma skrev:

[img ]http://didymos.de/bilder/muster-gr/502.jpg[/img]
Tjusigt!
Om du hemst gärna vill låna ut den till nån så ska du inte behöva tjata :wink:
Jag lånar gärna ut den, vi flyttar så varje sak mindre är bra :wink: Men jag vill inte sälja den, jag gillar den o vill hemskt gärna att den återvänder, så det var inget köptvång med i utlåningen om Din mamma tolkade det så...
Din mamma skrev: Nej, men det kan jag inte ta emot, jag har inte råd att köpa just nu hur underbar den än är! Men tack för erbjudandet! :heart:
det som blir i pengar är väl frakten tillbaka..
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?