- tor aug 27, 2009 20:10
Känner igen mig även om jag nu har en bäbis att bära så kom jag på att små yttepytte tygisar får man ju bara inte glömma bort
Droppen skrev:Fluffboll skrev:Hur man sansar sig? Jo man räknar och inser att man har FEM trikåsjalar och en hel del annat smått och gott och inte ens nån att bära dem i än på två månader. That´s the story liksom.Droppen skrev:Sansa sig? Hur gör man det?Fluffboll skrev:Ja faktiskt. men snopet nog hörde de av sig och nåt hade blivit fel så köpet inte gått igenom. så då sansade jag mig.Droppen skrev:Åhååå! Har Damen möjligen beställt någon av de nya färgerna själv?Fluffboll skrev:Att beställa direkt från Easycare går ju också bra!mari_tres skrev:Förhandsbeställning hos VaraNära verkar vara det som står till buds än så länge. Fast jag tycker det är så svårt att se på de där bilderna hur sjalarna egentligen ser ut. Livebärbilder är ju så mycket bättre!Droppen skrev:Det är nog bara tundra och granatäpple som säljs här än så länge tror jagFluffboll skrev:http://www.easycare.atDroppen skrev:Då säger jag en till Easy i någon av de nya färgerna som kommit!Nya färger? Måste genast kollas. Det här med amningsdimma verkar ju riktigt farligt om man kan missa att det kommer nya Easyfärger!
de har nog inte kommit till någon åf här i sverige ännu.I know...
men har beställt därifrån förut.
![]()
Måste nog ta mig en allvarlig funderare på det här, Ebbe måste ju såklart ha en "egen" sjal. Han kan ju inte bara åka omkring i brorsans gamla avlagda.
Och så använder man pengarna till bebistygisar istället.
Känner igen mig även om jag nu har en bäbis att bära så kom jag på att små yttepytte tygisar får man ju bara inte glömma bort