Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av jembe
JinxLinda skrev:
jembe skrev:Skönt att höra att flera av er oxå tyckt bb-slingen varit lite för svårjusterad=för små ringar. Då är det antagligen inte bara jag som gör något fel. Lite tråkigt bara på min första ringsjal, man blir ju lite avskräckt!
Jag kände precis samma sak.
Men om du tar bort vikningen, köp nya större ringar, storlek L alltså. Annars kommer verkligen ringarna vara för små
Storlek L alltså? Trodde jag skulle ha M eftersom ja trodde de som sitter nu motsvarade S men det kanske är typ M som sitter på? Får mäta dem helt enkelt så att jag köper större. Tips på köpställe till bra/billiga ringar?
Av Jinxan
jembe skrev:
JinxLinda skrev:
jembe skrev:Skönt att höra att flera av er oxå tyckt bb-slingen varit lite för svårjusterad=för små ringar. Då är det antagligen inte bara jag som gör något fel. Lite tråkigt bara på min första ringsjal, man blir ju lite avskräckt!
Jag kände precis samma sak.
Men om du tar bort vikningen, köp nya större ringar, storlek L alltså. Annars kommer verkligen ringarna vara för små
Storlek L alltså? Trodde jag skulle ha M eftersom ja trodde de som sitter nu motsvarade S men det kanske är typ M som sitter på? Får mäta dem helt enkelt så att jag köper större. Tips på köpställe till bra/billiga ringar?
Mina motsvarar m tror jag... :hmm: Jag måste nog kontrollmäta dom.
Billiga ringar, då ska du beställa från slingrings.com..
Det finns några försäljare i sverige. babydesign, babyheaven, och säkert några fler, men just nu kan inte jag komma ihåg ivlka
Av majkan
Jag menade att öglan som ringarna sitter i ska vara större, jag sydde om min så att den blev säkert dubbelt så stor. Nu är öglan ca 6 cm om man lägger den platt...Hoppas du förstår.?
Om du använder de små befintliga ringarna går det bra, men ju större ringar ju lättare tycker jag att det blir att finjustera sjalen i kanterna. Jag upplever inte att det glider mer med större ringar, det kanske bara är en tygfråga.? :hmm:
Användarens profilbild
Av jembe
ok då tror jag att jag förstår. Har inte gjort slag i saken än och klippt i den.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?