Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Agneta H
Tack för era svar! Ska kolla på tipsen!
Användarens profilbild
Av annalys
Lite sent svar på ursprungsfrågan:

Jag har ingen ergo men en Patapum, och en vävd långsjal, och hos mig har de lite olika användningsområde. Patapum för korta stunder, och på ryggen i köket (jag har inte fått till ryggknytning med långsjal än). Samt ute, David åker mest vagn så han är påklädd och då är Patapumen bra utanpå alla kläder (åtminstone i höstas, när det inte var fullt så kallt).

Långsjalen är mycket mysigare, och avlastar bättre så jag tar hellre den när David ska sova eller så.

Jag gissar att ni siktar på att bära mycket mer än jag, och då skulle jag nog välja långsjal. Speciellt som ni (väl?) inte har vagn, och alltså tar på den hemma, då kan man ju ha en bärjacka eller liknande.
Av Agneta H
Tack Anna! Kanske vi får satsa på både och då. Vi har ju tänkt klara oss utan vagn tills barnet är kanske 1 år och det går att använda sulky. Mest för att farmor och farfar ska kunna passa honom någon gång ibland då.
Användarens profilbild
Av Suskiv
Agneta H skrev:Tack Anna! Kanske vi får satsa på både och då. Vi har ju tänkt klara oss utan vagn tills barnet är kanske 1 år och det går att använda sulky. Mest för att farmor och farfar ska kunna passa honom någon gång ibland då.
Att ha båda är jättebra. :)

Ergon är går snabbt och man kan bära länge. Bär min 15 kg tunga 2½ åring utan större problem, men långsjalen är mycket mer flexibel och jag tycker den är bekvämare. Här är det mest min man som bär i ergon.

Jag tycker att Storchenweige är en bra sjal. Lättknuten (min första sjal) och avlastar bra, den är heller inte lika dyr som tex didy.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?