Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ester
Anso skrev:Hej igen!
Elin:
Snygg Avatar bild!!!!
Skicka nu in till Hoppedizarna bums!
/Anso
redan gjort!
och den blev GODKÄND!!!!! :D

Yiiihaaaaa!
Tror de tröttnade på oss tillsist :oops:

Fast hon bad oss om nya vårbilder, gärna utomhus bilder, så småningom så helt trötta på oss blev de väl inte :wink:
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Ingrid skrev:[Jag var ju tvungen att kolla jag också nu, och avsmalningarna är exakt likadant utformade på Hoppedizen som på Storchenwige. Det innebär att sjalen är jämnbred (70 cm) i den längd som anges, och sedan sträcker sig den längre snibben 20 cm till. Om man räknar in de båda långa snibbarna, blir alltså sjalen 40 cm längre än angiven längd, från ytterspets till ytterspets.
Är en hoppediz 2,5m alltså i verkligheten nära 3m om man mäter in båda spetsarna?!? Det låter ju nästan för bra för att vara sant! :lol:
Då räcker den ju till lite annat än en vanlig höftknytning enbart!

Skulle någon m en kort hoppediz vilja mäta sin och se om det verkligen är så (efter tvätt gärna också!) Snälla! :lol:
Användarens profilbild
Av Anso
Halloj!
Självklart mäter jag!
Min handtvättade korta Hoppediz är 2,70 spets till spets.
Den är alltså inte tvättad i maskin och högst 50° kan jag tro och inte torkumlad.

Elin:
Grattis får man väl säga då!
Kan tro att de vill ha lite utomhus bilder också, de har ju en del snygga redan tidigare. Vad tror ni om att samla ihop alla Hoppedizar vid nästa sjalträff och skicka in ett gruppkort ifrån varje "region" i Sverige??!!
/Anso
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Anso skrev:Halloj!
Självklart mäter jag!
Min handtvättade korta Hoppediz är 2,70 spets till spets.
Den är alltså inte tvättad i maskin och högst 50° kan jag tro och inte torkumlad.
Tack för mätningen! :lol:

hmm... 2,7m...lite lite för höft-x, men det kan kanske gå! Testade tidigare med min amazonas brasil och då gick det åt knappt 2,8m för en riktigt tight höft-x knytning (jag är lång och smal + 84cm dotter på 12kg) men då gick det ju åt mer till den stora knuten än vad det skulle göra med de avsmalnade hoppediz ändarna så kanske kan en kort hoppediz vara ett alternativ ändå? (men nog hade den gott kunnat få vara ett par dm längre!)
Användarens profilbild
Av Anso
Hej igen!
Provar nu höftX utan bebbe och du - det blir jättetajt det !!!
Jag är 1,77 och 60 kg och kan säga att jag klarar det inte. Bör nog vara en mindre person i så fall.
Retsamt som sagt - det fattas ca 20 cm kan jag tro för att det ska bli bra.
/Anso
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?