Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jinxan
Bambi skrev:
thowida skrev:
mari_tres skrev: Katiwrap är som en girasol :wink:
Wrapsody bali breeze är som en gås.
är girasol och katiwrap diagnalvävda eller typ som gauze, mimmis, rebozo och de andra tunna?
Är inte girasol och katiwrap samma sak? Fast katiwrap är de girasol sjalar som typ bara en återförsäljare i Finland tar in?
Som jag får för mig
Katiwrap är en specialtillverkad girasol :hmm:
Användarens profilbild
Av mari_tres
thowida skrev:
är girasol och katiwrap diagnalvävda eller typ som gauze, mimmis, rebozo och de andra tunna?
Girasolen (och katiwrap som bara är ett annat namn i stort sett) är diagonalvävd... tänk den mjukaste flanellen du kännt på :heart:
Bambi skrev: Egentligen är jag ganska så novis på sjalfronten och vill ha lite mera erfarenhet 8)
Jag försöker inte alls säga att jag blivit heltokig och besatt av sjalar och hela SB :loving: :mrgreen:
Kika in på sjalresensionerna! Och har du varit på sjalträff nån gång? Det är väldigt trevligt och informativt :tumup:
Av sjaltokan
mari_tres skrev:
thowida skrev:
Girasolen (och katiwrap som bara är ett annat namn i stort sett) är diagonalvävd... tänk den mjukaste flanellen du kännt på :heart:

Vilken sjal kommer närmast om du ska jämföra?
Av Jinxan
Bambi skrev:Bebina regnbåge eller lollipopen är nog högst på listan för tillfället. Men sedan finns det en katiwrap som verkar vara hur snygg som helst ,heter nåt på rainbow
Earthy Rainbow?
Användarens profilbild
Av mari_tres
Bambi skrev:
Om jag ska på sjalträff här i stan, sp får jag nog fixa en själv och sitta ensam på träffen. Om det ska pratas sjalar så får jag faktiskt sitta här med er...
Om du skulle ha vägarna förbi nån gång så får du säga till då :wink: vet ju inte var du bor, men jag tyckte jag såg Norrland nämnas :lol:
Av sjaltokan
Bambi skrev:mmmmm....precis :loving: *svimmar*
Du får väl ansluta till sambeställningen från finland tillsammans med mari_tres & JinxLinda
Användarens profilbild
Av mari_tres
thowida skrev: Vilken sjal kommer närmast om du ska jämföra?
Jag har haft ett par riktigt tunna (gamla) och mjuuuka hoppisar, undrar om inte de kommer närmast... fast girasolen är flanelligare likssom. Typ. Iaf de jag har.
Användarens profilbild
Av mari_tres
Bambi skrev:Lista:

EC regnbåge
Amazonas Antigua
Amazonas CS lollipop (skillnad på amazonas A och CS???)
BB- slen Fruit Coctail
Bebina regnbåge
Ellaroo Larae

Missade jag någon nu?
Vet ni nu ungefärliga priser på dessa sjalar? Dyrast? Billigast? Skönast? Vackrast?
Borde jag välja någon av dessa eller fundera vidare? :hmm: :hmm:
Skillnaden mellan amazonas A och AC är att A inte är diagonalvävd. Antiguan är tunnare men vävd i tuskaft (????) och har raka ändar med frans. AC:n har långa sneda ändar.
Amazonasarna är väl billigast och EC dyrast... Bebinan vackrast och skönast.... EC:n, bebinan och bb-slen kanske?
Av sjaltokan
Bambi skrev:Åh, vad svårt detta blev nu. Hur ska jag kunna välja den rätta sjalen??? :hmm: :roll:
Det kan inte jag så jag får prova och sälja vidare..
Av Jinxan
thowida skrev:
Bambi skrev:Åh, vad svårt detta blev nu. Hur ska jag kunna välja den rätta sjalen??? :hmm: :roll:
:app:
Av sjaltokan
Bor du så långt från sjalbarnare så du inte har någon möjlighet att prova och klämma?
Användarens profilbild
Av mari_tres
thowida skrev:
:iagree: så gör jag också :lol: Fast jag missar ofta den där biten då man säljer vidare...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?