Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av katha
Jag har själv en knyttet, som bara min man bär i. Sen har jag provat kozy och några andra men knyttets är bäst.. :vågen:
Colibri.
Alla dagar i alla väder...
Varför?
Jo; snygg (viktigt ;)) stadig och välsydd.
Bekväm både på mage och rygg.
Det där med utbredbara axelband har jag aldrig riktigt fastnat för... :hmm:
Colibrins axelband är så pass breda att det inte skulla avlasta mer med utbredbara.
Det behöver inte vara omöjligt att få tag på en... Jag fick napp här på SB. ;)
:hmm: det finns så många...
Sydd enl Knyttet & K på magen för gosfaktorn, fast det blir ju ganska varmt
Kozy är skön både på mage och rygg, men skulle ha längre axelband så tibetanskt funkar bättre
Colibri och Kleinsmekker är grymt sköna på ryggen :loving: (har ännu inte testats på mage) och dessutom väldans snygga. Fick även jag tag på dessa begagnade :tumup:
Nästa vecka landar en Freehand för att den ska vara sval och skön (inför sommaren)

Jag tror att man måste prova sig fram till vad man själv gillar bäst och hur man vill knyta (det gör stoooor skillnad tycker jag).
Användarens profilbild
Av jelt
Tänkte också satsa på en MT :lol:
Ja, inte är det lätt... Och sedan ska den utseendemässigt stämma :oops:
Tror det blir en Freehand :loving: Kozy Valentine verkar inte gå att få tag på :x
Användarens profilbild
Av Beckah82
Jag har breda axelband och bär på ryggen. Axelbanden breder jag ut i kors över Alvin som omslutet x.

MT i sig är sydd av Dorotea av en hoppe.

Den är perfekt.

Smala eller inte utbredda axelband tycker jag ser obekvämt ut i knävecket för barnet. Som att blodet stoppas typ :-)
Breda axelband är ett måste för mig med stora hängtuttar :tumup: Men blir jättesnygga när de får ett lyft av banden i kors över dem när jag bär på rygg. Samt som föregående sa, man kan knyta omslutet men tyvärr räcker inte mina band till det men jag slipper iallafall strypa barnets ben. Material i banden som inte skrynklar sig förenklar oxå väsentligt!
Användarens profilbild
Av jelt
thowida skrev:Jag sydde mig en MT av en Hoppe Timbuktu och är skitnöjd.. :tumup:
Önskar jag kunde sy :roll:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?