Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av sjaltokan
Bambi skrev:Fast man borde ha en tvättmaskin som fungerar för färgning. Jag har en som tar vatten efter vikt, så kanske det inte lyckas så bra med färgningen. Eller så kan kan kanske köra en "normal" program som tar samma mäng vatten varje gång. Men kanske borde jag färga min Bebina.... Så skulle jag få en unik sjal.

kanske köper jag färg sedan jag gått ner xx antal kilo.... :lol:
Jag slår på en 5-10 l vatten efter den fyllt genom tvättmedelsfacket när jag färgar..

Färga den rosa.. :love:
Av sjaltokan
Bambi skrev: Kanske kan man färga för hand eller nåt.
Brukar vara svårt att få det bra, blir lätt flammigt eftersom en sjal är så mycket tyg..
Användarens profilbild
Av hcvc
Bambi skrev:Jag är nog den enda på hela SB som inte gillar Zara mönstret :roll: (än iaf...)
Nej, du är inte ensam om att inte gilla mönstret :lol: . Är inte överförtjust i det heller, men det är en så fantastiskt bra sjal!
Användarens profilbild
Av hcvc
thowida skrev:
090302 036.jpg
Nu då??
Fiiin!!! Får man kapa tråden och fråga hur den är? Längd? Ändar? Tjocklek? Påminner den om någon mer känd sjalsort?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?